English

مانچینی و ایکاردی در اینتر می مانند

رئیس باشگاه اینتر میلان اعلام کرد سرمربی ایتالیایی و ستاره آرژانتینی این باشگاه جایی نمی روند.

مانچینی و ایکاردی در اینتر می مانند

به گزارش خبرگزاری موج، اریک توهیر رئیس باشگاه  اینترمیلان ادعا کرد برخلاف شایعات منتشر شده روبرتو مانچینی، سرمربی و مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی این تیم در جوزپه مئاتزا خواهند ماند.

گزارش ها حاکی از آن بود که ناپولی برای خرید ایکاردی بیش از ۵۰ میلیون یورو پیشنهاد داده و مانچینی نیز از استراتژی اینتر در نقل و انتقالات انتقاد کرده و به دلیل اختلاف با کادر مدیریتی قصد استعفا دارد.
اما توهیر پس از جلسه ی شب گذشته با سرمربی تیمش، همه چیز را تکذیب کرد و گفت: «این جلسات به اتحاد ما کمک می کند و فرصت مهمی است برای تعیین اهداف و مسیرمان برای فصل های آتی.
ما علاقه‌ای به فروش ایکاردی نداریم. از طرف ناپولی پیشنهادی برای جذب ایکاردی دریافت کردیم اما قصد فروش او را نداریم. و چندی قبل یک سال دیگر قراردادش را تمدید کردیم. مانند یک خانواده می‌توانیم کنار هم بنشینیم و مشکلات را حل کنیم تا از این طریق آینده‌ای روشن برای باشگاه بسازیم. ایکاردی، کاپیتان و بازیکن کلیدی ماست و از بودن او در تیم خوشحالیم.
توهیر در ادامه از تمایلش به ادامه همکاری با مانچینی حرف زد و افزود: «مانچو سرمربی تیم من است. او داخل زمین با بازیکنان و بیرون زمین با مدیریت همکاری می کند. من به کارش اعتقاد زیادی دارم.
در ۲ روز آینده ملاقات مجددی برای ترسیم آینده باشگاه برگزار می‌کنیم. ما با هم کار می‌کنیم و قرار نیست جدا از هم باشیم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه