English

خداحافظی ماتیاس سامر با بایرن مونیخ

مدیر ورزشی بایرن مونیخ به دلیل مسائل پزشکی به همکاری‌ با این باشگاه پایان می دهد.

خداحافظی ماتیاس سامر با بایرن مونیخ

به گزارش خبرگزاری موج؛ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ پس از ۴ سال حضور در بین باواریایی ها  این باشگاه را  ترک می‌‌کند.

به گزارش بیلد، این تصمیم به دلایل پزشکی‌ گرفته شده است و سامر به خاطر پیگیری درمان خود از باشگاه جدا می‌‌شود.
دو سال دیگر از قرارداد سامر با بایرن باقی مانده اما او پس از ماه آوریل که به اختلال گردش خون مبتلا شد کمتر در ملا عام حاضر شده است.
باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه ای اعلام کرد سامر سلامتی خود را بازیافته است، اما باشگاه را ترک می کند تا وقت بیشتری را در کنار خانواده صرف کند.
او در مورد این تصمیمش طی نامه‌ای که در وبسایت رسمی این باشگاه منتشر شد اعلام کرد: " معاینات گسترده پزشکی تایید می‌کند که سلامتی‌ام را دوباره به دست آورده‌ام.
من طی هفته‌های گذشته از فعالیت روزمره خیلی فاصله گرفتم و این فرصت و این زمان را در اختیار داشتم راجع به خیلی چیزها فکر کنم، راجع به خانواده‌ام، راجع به اشتغال در باشگاه بایرن.
مدیر ورزشی این باشگاه بودن یعنی هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت روز با تمام انرژی در خدمت تیم و باشگاه و افکار عمومی باشی. در حال حاضر نمی‌خواهم چنین وظیفه‌ای را برعهده داشته باشم.
وی در پایان گفت تجربه فوق العاده ای بود. از شما و هواداران و همه کسانی که مرا همراهی کردند خداحافظی می کنم. کار در بایرن برایم افتخاری بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه