English

معرفی سرمربی نوجوانان منتظر تایید فدراسیون فوتبال است

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال می‌گوید از هفته گذشته سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شده و فقط فدراسیون فوتبال باید این گزینه را تایید کند.

معرفی سرمربی نوجوانان منتظر تایید فدراسیون فوتبال است

به گزارش خبرگزاری موج؛ درباره اینکه چه زمانی سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتبال اعلام می‌شود، اظهار کرد: ما انتخاب‌مان را کرده‌ایم و فقط فدراسیون فوتبال باید انتخاب ما را تایید یا رد کند. از هفته گذشته ما گزینه نهایی‌مان را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا رییس فدراسیون فوتبال باید گزینه نهایی را تایید کند یا هیات رییسه این فدراسیون گفت: فرقی نمی‌کند. هر کدام از آن‌ها گزینه ما را تایید کنند سرمربی جدید کارش را آغاز خواهد کرد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین درباره اینکه گزینه‌های مختلفی برای سرمربی‌گری تیم ملی نوجوانان مطرح شده، گفت: هر گزینه‌ای که با ما صحبت کرده و رزومه خود را ارائه کرده است می‌تواند سرمربی تیم ملی شود اما گزینه نهایی را فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند. برای ما اسامی فرقی نمی‌کند و فقط به دنبال بهترین فرد هستیم.

معینی درباره اینکه آیا تا آغاز اردوی جدید تیم ملی سرمربی این تیم مشخص می‌شود گفت: امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد اما همان طور که گفتم فدراسیون فوتبال باید تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه