English

«سورن» عازم بنگلادش می‌شود

«سورن» روایت زندگی چند نوجوان است که برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری می‌زنند، این فیلم کوتاه که از چند ماه قبل آماده نمایش شده است، بزودی طبق اعلام سازندگانش در یک رویداد سینمایی در کشور بنگلادش حضور خواهد داشت.

«سورن» عازم بنگلادش می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی داکا بنگلادش، فیلم کوتاه داستانی « سورن » ساخته سحر شادلو و عمار سبحانی را به نمایش می گذارد. این فیلم برای دومین بار در جشنواره نمایش داده می شود که تعدادی از فیلم های ایرانی نیز در آن حضور خواهند داشت. پوران درخشنده فیلمساز مطرح ایرانی به عنوان یکی از داوران این دوره حضور خواهد داشت.

«سورن» پیش از این در جشنواره بین المللی آراوالی هند به نمایش درآمده است. جشنواره بنگلادش سهم قابل توجهی در شکل گیری فرهنگ سینمای ملی در این کشور داشته است. گروه تولید «سورن» شامل دستیار کارگردان و برنامه‌ریز مجتبی حصامی، احسان رنجبر فیلمبردار، صدابردار بابک نیازی، صدابردار محمدحسین ابراهیمی، تدوینگر استودیو دات، طراح گریم حامد بداغی، طراح صحنه و لباس سمیرا علی اسلام، عکاس معین باقری هستند. و سمیرا اسعدیان، مدیر تولید علی ابراهیمی نیک و بازیگران سهیل میرنجفی، سوگند علی ولی اللهی، باران سلطانی مقدم، محمدطاها جمشیدی، عرشیا غفوری، مصطفی احدی، محمدرضا هراتی و حمزه واعظی.

جشنواره بین المللی داکا بنگلادش از 20 تا 28 ژانویه 2024 برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه