English

برنامه تئاتر مستقل تهران مشخص شد

اجرای نمایش رژه کور به کارگردانی علیرضا طاهری از سوم تیر ماه در تئاتر مستقل تهران آغاز می شود همچنین نمایش شیطونی برای ۱۵ شب دیگر تمدید شد.

برنامه تئاتر مستقل تهران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران، نمایش رژه کور به کارگردانی علیرضا طاهری از سوم تیر ماه ساعت ۲۱ اجرای خود را در تئاتر مستقل تهران آغاز می کند. گروه هنری دگره این نمایش را با طراحی و کارگردانی علیرضا طاهری در تیرماه امسال روی صحنه تئاتر مستقل تهران خواهد برد.

نمایشنامه رژه کور با اقتباس از «اتهام به خود» اثری از پیتر هانکه نوشته شده است و طراحی و کارگردانی این نمایش بر اساس انیمیشن کوتاه «تانگو» اثری از زبینگوریبچنسکی انجام گرفته است.

محمدحسین اثنی عشری، کیمیا فرخزاد، زینب براتی، سارا حسینی، غزاله نوروزی، هدیه صدر، گیسو نوعی، عاطفه علی‌محمدی، نوشین کمالی، نادر نعمتی، وهاب عباسی، پرهام رستم‌آبادی، سینوره کفاش طلب، سحر آقاجری، نیما ملک، منصوره اسدی، ریحانه جمشیدیان، مونا طلوع مروی، امیر محمدی، مصطفی الیاسی، امیرحسین بصیر، علی شجره، تندیس احمدوند، فاطمه معتبرزاده، پارمیدا صفدری، سارا صبری، کوشا ابراهیمی، ملیکا حسین‌پور و الهه نورانی در این تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش شیطونی تمدید شد

همچنین نمایش «شیطونی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی به مدت ۱۵ اجرای دیگر یعنی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

در این نمایش مهدی کوشکی، شهروز دل افکار، الهام جدی، دریا یاسری، حسین برفی نژاد ایفای نقش می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه