English

افشین یداللهی به قطعه هنرمندان بدرقه شد

جمعی از هنرمندان، مسوولان و دوستداران افشین یداللهی در مقابل تالار وحدت گرد هم آمدند تا پیکر این ترانه‌سرا را که در سانحه تصادف از دنیا رفت به خانه ابدی بدرقه کنند.

افشین یداللهی به قطعه هنرمندان بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری موج، صبح روز جمعه ۲۷ اسفندماه محوطه تالار وحدت میزبان مراسم وداع با افشین یداللهی شد تا روی دست علاقه‌مندانش به خانه ابدی‌ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شود.

هاشمی وزیر بهداشت و درمان و مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد از جمله مسوولان حاضر هستند.

دقایقی پس از آغاز مراسم پیکر افشین یداللهی به حیاط تالار وحدت وارد شد،ترانه سرایان و اعضای خانه ترانه،تابوت او را به تالار وحدت آوردند.

به گفته مجری مراسم ،افشین یداللهی وصیت کرده است،پرچم ایران دور تابوت او باشد.

 

پس از بیش از یک ساعت از برگزاری مراسم، حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر افشین یداللهی نماز خواند و این ترانه‌سرا به قطعه هنرمندان بدرقه شد.

افشین یداللهی ترانه‌سرا در سن ۴۸سالگی و در پی سانحه تصادف در ۲۵ اسفندماه درگذشت. در راه برگشت از هشتگرد، کامیون با ماشین‌ او تصادف کرد که در پی این موضوع، یداللهی ضربه مغزی شد و از دنیا رفت.

دکتر افشین یداللهی متولد ۲۱ دی‌ماه ۱۳۴۷ در اصفهان و بزرگ‌شده تهران، پزشک متخصص اعصاب و روان و از ترانه‌سرایان معروف بود.  او برای تیتراژ بسیاری از سریال‌های تلویزیونی ترانه‌هایی سروده و از جمله آثارش در این زمینه ترانه‌های سریال‌های شب آفتابی، غریبانه، شب دهم، میوه ممنوعه، مدار صفردرجه و معمای شاه است.

کتاب‌های «روزشمار یک عشق»، «امشب کنار غزل‌های من بخواب»، «جنون منطقی»، «حرف‌هایی که باید می‌گفتم و... تو باید می‌شنیدی» و «مشتری میکده‌ای بسته» از این ترانه‌سرا به جا مانده است.

مراسم ترحیم افشین یداللهی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه برپا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه