English

شهردار شیراز مطرح کرد؛

ایجاد و افزایش ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار شیراز

شهردار شیراز از طراحی بوستان و مسیرهای دوچرخه‌ سواری و پیاده‌روی درراستای ایجاد ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار در محور جنوبی این کلان‌شهر خبر داد.

ایجاد و افزایش ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز طی بازدیدی نیم‌روزی از تعدادی پروژه‌های شهری در محورهای جنوبی و شمالی این کلان‌شهر، روند اجرای آن‌ها را بررسی کرد.

شهردار شیراز در بازدید از پروژه‌های در حال اجرا در مسیر رودخانه چنارراه‌دار اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در جنوب این کلان‌شهر و در اطراف این رودخانه است، پروژه‌های زیادی برای مسیر اطراف رودخانه برنامه‌ریزی و طراحی‌ شده است.

وی گفت: در مسیر رودخانه چنارراهدار بوستان‌های خوبی تعریف که شامل مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است که از سال‌های قبل شروع‌ شده ولی به‌ نوعی در ابتدای راه هستیم.

اسدی با تصریح بر ظرفیت‌های متنوع گردشگری در شیراز تصریح کرد: افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم شیراز  و هم موضوعی اولویت‌دار و حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز اضافه کرد: در ارتفاعات (بام شیراز) نیز مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دیده‌شده است.

به گفته شهردار شیراز؛ در راستای افزایش سرانه گردشگری این کلان‌شهر، اتصال چمران شمالی به جنوبی توسط "مسیر زندگی" در نظر گرفته‌شده که از خیابان‌های شهید کسایی و شهید رمضانی شروع و به چمران جنوبی- شمالی و ارتفاعات ختم می‌شود.

اسدی ابراز امیدواری کرد: بخشی از این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری و بخش‌های دیگر آن در سال‌های آتی به بهره‌برداری و مورد استفاده عموم مردم شهر شیراز و گردشگران قرار گیرد.

 این مقام مدیریت شهری شیراز گفت: طبق برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز برای امسال و سال آینده پروژه‌هایی به‌صورت بسته و برنامه‌های راهبردی عملیاتی تعریف‌ شده که شامل حدود ۵۰ پروژه اولویت‌دار است که در صورت اجرا و افتتاح آن‌ها، اتفاقات خوبی در این کلان‌شهر رقم می‌خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه