English

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز خبر داد؛

اسکان ۱۴۵ هزار نفر در محل‌های شهرداری شیراز

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز گفت: تا ۴ فروردین‌ماه، ۱۴۵ هزار نفر در محل‌های اسکان شهرداری این کلان‌شهر، اسکان داده‌ شده‌اند.

اسکان ۱۴۵ هزار نفر در محل‌های شهرداری شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، روح‌الله خوشبخت، در این رابطه اظهار کرد: تا ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۱۴۵ هزار نفر در محل‌های اسکان شهرداری این کلان‌شهر، اسکان داده‌ شده‌اند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز بر این است که تعطیلاتی ایمن همراه با یک خاطر‌ه‌ خوش برای میهمانان نوروزی رقم بخورد.

 رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز بابیان اینکه مسافران در ۵ کمپ و ۱۹ سالن ورزشی شهرداری مستقر شده‌اند، از به‌ کارگیری ظرفیت‌های دیگری همچون حسینیه‌ها در شرایط جوی نامساعد برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و از همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها با شهرداری در این زمینه تقدیر کرد.

خوشبخت بیان کرد: اگرچه در تعطیلات نوروزی شاهد بارش باران و نزول رحمت الهی بودیم، هیچ‌یک از مسافران زیر باران نماندند و با تلاش مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز، میهمانان نوروزی در محل‌های اسکان مستقر شدند.

وی همچنین تأکید کرد: در سالن‌های ورزشی و محل‌های مجاز که چادرهای مسافرتی برپاشده است، نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به‌ وسیله‌ ابزارهای پیشرفته در حال گشت‌زنی و کنترل چادرها هستند.

معاون شهردار شیراز عنوان کرد: طی ۲ روز آتش‌نشانان جان ۴ میهمان نوروزی را که از وسیله‌ گرمایشی ناایمن استفاده کرده و در چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده‌ بودند، نجات دادند و تاکنون هیچ حادثه‌ای برای مسافران پیش نیامده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه