English

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور:

شایسته شیراز است که شهرداری آن محور ستاد اجرایی خدمات سفر باشد/ اسکان ۹۲ هزارنفر در کمپ‌های اسکان شهرداری

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور در بازدید از محل اسکان نوروزی باغ جنت گفت: بحق شایسته‌ کلانشهر شیراز است که در آن مجموعه شهرداری محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر را داشته باشد و به‌‌طور مستقیم بر خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیزمان نظارت کند.

شایسته شیراز است که شهرداری آن محور ستاد اجرایی خدمات سفر باشد/ اسکان ۹۲ هزارنفر در کمپ‌های اسکان شهرداری
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس‌ کل دیوان محاسبات کشور از کمپ جنت شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات ستاد اجرایی و خدمات سفر شهرداری شیراز قرار گرفت.

سیداحمدرضا دستغیب از فعالیت‌های مؤثر شهردار شیراز و حضور مستمر شهردار، معاونان و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر در روزهای تعطیل ابتدایی سال تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز محوریت ستاد اجرایی و خدمات سفر را در اختیار دارد، گفت: بحق شایسته‌ کلانشهر شیراز است که در آن مجموعه شهرداری محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر را داشته باشد و به‌طور مستقیم بر خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیزمان نظارت کند.

شهردار شیراز نیز ضمن خیرمقدم به رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور گفت: به‌دلیل تقارن نوروز و ماه‌ رمضان خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در قالب خدمات اسکان و افطاری به روزه‌داران انجام می‌شود.

محمدحسن اسدی گفت: از ابتدای تعطیلات تا سوم فروردین‌، ۴۵۹ هزار نفر وارد استان فارس شده‌اند که از شب گذشته شاهد افزایش سفرها به شیراز بوده‌ایم و از این تعداد ۹۲ هزار نفر در کمپ‌های اسکان شهرداری شیراز استقرار یافته‌اند و با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده‌ شده‌اند.

وی همچنین تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری شیراز، حفظ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و ترسیم یک تصویر خاطره‌‌انگیز از سفر به شیراز است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلانشهر شیراز ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با تمام توان برای حفظ سلامت و ایمنی مسافران نوروزی تلاش می‌کند و به‌‌عنوان‌ مثال، شب گذشته به کمک تجهیزات پیشرفته و دوربین‌های حرارتی، جان چهار مسافر نوروزی را نجات دادند که در چادر مسافرتی دچار گازگرفتگی شده بودند و تاکنون هیچ حادثه و تلفات جانی برای مسافران نوروزی نداشته‌ایم.

اسدی از راه‌اندازی بازارچه صنایع‌‌دستی در گذر حافظیه و عرضه تولیدات داخلی گفت برخلاف سال‌های گذشته تنها تمرکز این بازارچه بر ارائه صنایع‌دستی است.

در این بازدید، معاون محیط ‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز از راه‌اندازی ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی در نقاط مختلف شیراز خبر داد.

روح‌الله خوشبخت تأکید کرد: ۵ کمپ از جمله محل‌های اسکان جنت و زیباشهر و ۱۹ سالن‌ ورزشی شهرداری شیراز برای اقامت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته و اطلاع‌رسانی از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای آگاهی مسافران از محل‌های اسکان انجام‌ شده است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز هم یکی از اقدامات این معاونت را راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری برای انتقال گردشگران به نقاط مختلف گردشگری شیراز دانست که موجب انتقال آسان مسافران در مسیرهای گردشگری و کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر می‌شود.

 محمدعلی چوبینی همچنین از راه‌اندازی ایستگاه‌های افطاری ساده در نقاط مختلف شهر شیراز خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های افطاری به‌ویژه در ورودی مراکز درمانی و در میان همراهان بیماران انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز از راه‌اندازی هدایت هوشمند مسافرین از طریق  سامانه‌ ۱۳۷ و ارائه خدمات متنوع از طریق این سامانه به مسافران نوروزی خبر داد.

رضا جاویدی تأکید کرد: این سامانه برای نخستین‌بار در شیراز راه‌اندازی شده و می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.

وی بیان کرد: مسافران نوروزی از طریق این سامانه می‌توانند به نشانی‌های مختلف از جمله مراکز گردشگری، خدماتی و تجاری دسترسی یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه