English

رییس پلیس راهور استان اعلام کرد؛

طرح ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان در فارس

رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) خبر داد.

طرح ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ صادق سلیمی، ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: برابر اعلام پلیس راهور فراجا و با عنایت به میلاد مبارک امام زمان (عج)، در نظر است از روز شنبه پنجم اسفند ماه تا پایان روز پنج شنبه هفدهم اسفند ماه ( به مدت ۲ هفته )، طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به استثنای وسایل نقلیه‌ای که دارای سابقه پرونده‌های قضایی مفتوحه و یا شکایت‌دار می باشند، اجرا شود.

وی افزود: در این طرح مقرر است در تمامی مصادیق توقیف وسایل نقلیه صرفاً مرتبط با تخلفات و جرائم رانندگی، زمان توقیف به حداقل ممکن تقلیل و وسایلی که در حال طی مدت توقیف هستند، ترخیص گردند.

سرهنگ سلیمی گفت: همچنین در نظر است با همکاری بنیاد تعاون فراجا شرایط و ساز و کار تقسیط جرائم را برای متقاضیان ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در مدت ۲ هفته (زمان اجرای طرح) با پرداخت یک ساله فراهم گردد.

رئیس پلیس راهور استان فارس از دارندگان و مالکان این گونه وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ ها خواست تا برای ترخیص وسیله نقلیه خود به همراه سایر مدارک به دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر استان مراجعه و نسبت به ترخیص خودرو با تقسیط مبلغ جرایم اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه