English

با حضور معاون استانداری فارس انجام شد؛

رونمایی از ۵ طرح دانش بنیان با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان در شیراز

پنج طرح عملیاتی دانش بنیان با سرمایه گذاری بالغ بر۱۲۰ میلیارد تومان و با اشتغال ۱۱۲ نفر در زمینه صنعت نفت و گاز، ساختمان و حوزه پزشکی و کشاورزی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در دهه پرفروغ فجر افتتاح شد.

رونمایی از ۵ طرح دانش بنیان با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حسن شیخ نیا در مراسم افتتاح این پروژه ها، عرصه های دانش بنیان را افتخار آفرین دانست و اظهار کرد: این پایگاه های علمی در مسیری سیر می کنند که منطبق با مزیت نسبی استان است و قابلیت های بالقوه را به بالفعل عینیت می بخشند.

وی یادآور شد: استان فارس دارای ظرفیت های متنوع و بی بدیل صنعتی، پزشکی، کشاورزی و خدماتی است؛ لذا باید با شناسایی نیازها و الزامات زنجیره ارزش به صورت آگاهانه ارتباطی بین مصرف کننده و بازار در حوزه دانش بنیان‌ها صورت گیرد.

معاون استاندار اولین گام عملی و حمایتی دولت از شرکت های دانش بنیان را انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه صنعت و دانشگاه عنوان کرد و اضافه کرد: در راستای رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و با ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فناوری و ساماندهی ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری فیمابین استانداری، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و اداره کل صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی و شرکت های دانش بنیان امضا شد.

شیخ نیا  گام دیگر را پیش بینی و اختصاص عرصه ۱۰ هکتاری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و نیز جانمایی شهرک اختصاصی ۲۵ هکتاری در یکی از نقاط خوب شیراز برای استفاده مجموعه های دانش بنیان بیان کرد و گفت: ان‌شاءالله با بسترسازی و آماده کردن زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور شاهد رشد و توسعه بیش از گذشته بخش های مختلف اقتصادی  استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه