English

۱۷ الی ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود؛

نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در شیراز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، به مدت چهار روز در شیراز خبر داد.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مجتبی دهقان پور با بیان اینکه جشنواره فروش مواد غذایی و بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات، بازاریابی و رسانه شیراز نیز هم‌زمان با نمایشگاه صنایع غذایی برگزار خواهد شد، گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها از تاریخ هفدهم لغایت بیستم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس است و از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان می باشند.

به گفته وی؛ در این نمایشگاه‌ها ۸۲ شرکت شامل ۵۷ شرکت کننده در بخش صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته و ۲۵ شرکت در بخش چاپ و تبلیغات و بسته‌بندی شرکت دارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس نشان کرد: شرکت‌های حاضر در بخش صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، مازندران و مرکزی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه غرفه‌های نمایشگاه در چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس برپا خواهند شد، افزود: غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در سالن حافظ برپا است و مسئولین و کارشناسان حوزه‌های صنایع غذایی، سرمایه‌گذاری، صدور مجوزها و سایر امور مرتبط آماده پاسخگویی به مراجعین هستند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع داخل و خارج استان فارس دعوت شده است، هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های استان در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی دانست.

دهقان پور از دیگر اهداف این نمایشگاه را ارتقاء سطح مبادلات تجاری ایران به‌ منظور توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت‌ کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی در راستای تثبیت اشتغال دانست.

این مقام مسئول از اهداف مهم این نمایشگاه به ترغیب سرمایه‌گذاری داخلی در زمینه صنایع غذایی به‌منظور کمک به کاهش ضایعات بخش کشاورزی، ایجاد ارزش افزوده و بالا بردن عمر محصولات کشاورزی اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان را از دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

در بخش‌های مختلف این نمایشگاه انواع صنایع پروتئینی، فرآورده‌های گوشتی، فرآورده‌های لبنی، صنایع تبدیلی، کنسروهای غیرگوشتی، انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ماشین‌آلات صنایع و...ارائه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه