English

در دیدار استاندار فارس با وزیر نیرو صورت گرفت؛

پیگیری حل مشکلات آب و فاضلاب فارس

استاندار فارس در سفر به تهران و دیدار با وزیر نیرو برخی از مشکلات و چالش های مرتبط با تامین آب و اجرای فاضلاب را بررسی کرد.

پیگیری حل مشکلات آب و فاضلاب فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

 به نقل از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه با سفر به تهران ضمن شرکت در نشست هم اندیشی استانداران که به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور و با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع بررسی روند تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ در وزارت کشور برگزار شد با وزیر نیرو نیز ملاقات و چند مسئله و چالش مهم استان را پیگیری کرد.

استاندار فارس ضمن پیگیری تامین اعتبار احداث سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بلوار اتحاد شیراز شامل اجرای شبکه فاضلاب؛ ایستگاه بالابر و ایستگاه پمپاژ، بر ضرورت ارتقا تصفیه خانه شماره یک شیراز سخن گفت.

وی همچنین خواستار پرداخت سهم اعتبارات وزارت نیرو در اجرای شبکه زیرساخت برق مورد نیاز اجرای ۲۳۰۶۵ واحد طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان فارس شد و در ادامه اعتبارت مورد نیاز برای تکمیل فاز اول و اجرای فاز دوم تصفیه خانه شهر فیروزآباد را پیگیری کرد.

استاندار فارس با اشاره به بهره برداری از خط دوم انتقال آب از خط درودزن به شهر شیراز خواستار آبرسانی از این خط به تعدادی از مناطق روستایی نزدیک به مسیر خط لوله شد.

دیگر دستور کار ملاقات ایمانیه با محرابیان به پیگیری برای تامین اعتبار لازم به منظور تکمیل پروژه های زیرساخت آب و فاضلاب سایت های نهضت ملی مسکن سطح استان فارس اختصاص داشت.

استاندار فارس همچنین در نخستین همایش ملی گفتگوی نخبگان که با حضور وزیر کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی جمعی دیگر از مسئولان، استانداران و اعضای هیات‌های اندیشه‌ورز از سراسر کشور در سالن غدیر در وزارت کشور برگزار شد شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه