English

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان مطرح کرد؛

حضور پرتوان فارس در مرز شلمچه طی ایام اربعین حسینی

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: استان‌های زیادی در مرزهای کشور هرساله در ایام اربعین حضور دارند، اما استانی پرتوان‌تر از فارس و شهری پرتوان‌تر از شیراز به‌ ویژه شورا و شهرداری این کلان‌شهر نداریم.

حضور پرتوان فارس در مرز شلمچه طی ایام اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) طی آیینی در مرز شلمچه آغاز به کار کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام‌ جمعه اهواز، در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: ۲۰ سال قبل کمتر کسی تصور می‌کرد که در مراسم اربعین بالغ‌ بر ۲۰ میلیون نفر از سراسر جهان به سمت کربلای معلی حرکت کنند و امروز با عنایت الهی این مراسم هرسال پرشورتر از سال‌های قبل این حرکت انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد با تأکید بر این موضوع که اربعین بستر حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می‌کند و در این خصوص تردیدی وجود ندارد، ادامه داد: در ایام اربعین نه‌ تنها شیعیان که غیر شیعیان و غیرمسلمانان نیز شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ایران اسلامی نیز سال‌های متمادی است که مر‌دم هرسال پرشورتر از سال‌های قبل به سمت‌وسوی کربلای معلی حرکت می‌کنند که طبیعتا این حرکت نیاز به بسترسازی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد افزود: استان‌های زیادی در مرزهای کشور هرساله در ایام اربعین حضور دارند اما استانی پرتوان‌تر از فارس و شهری پرتوان‌تر از شیراز به‌ویژه و شورا و شهرداری این کلان‌شهر نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان خاطر نشان کرد: در داستان حج از فردای پایان یافتن مناسک حج برنامه سال آینده، برنامه‌ریزی می‌شود که طبیعتاً در موضوع اربعین هم باید همین‌گونه باشد و برنامه‌ریزی جامع انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه