English

رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد؛

انهدام اعضای تیم پشتیبان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز یکی از اصلی‌ترین شریان‌های مالی و شبکه‌های پولشویی در قالب شرط‌بندی‌های اینترنتی منهدم شد.

انهدام اعضای تیم پشتیبان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، به نقل از دادگستری فارس، حجت‌ الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن تقدیر از هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اعضای تیم پشتیبانی سایت‌های قمار و شرط‌بندی در شیراز گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار میلیارد ریال گردش ریالی و ۱۸ میلیون دلار واریزی رمز ارزی کاربران کشف و با تحقیقات قضایی صورت گرفته ۳۵ هزار حساب اجاره‌ای بانکی مرتبط با این سایت‌ها شناسایی و مسدود شده است.

رئیس کل دادکستری استان فارس با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ درگاه پرداخت موسوم به "پرداخت می" با دستور قضایی مسدود شده است، افزود: بازداشت‌شدگان هم اکنون با اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و پولشویی در بازداشت به‌ سر می‌برند و با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات پرونده در قالب مدیریت پرونده‌ای مهم با نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و توسط بازپرس ویژه جرایم امنیتی شیراز و اداره کل اطلاعات استان فارس ادامه دارد.

وی تصریح کرد: جنبه گوناگون پرونده همچنان در حال بررسی کارشناسی و تحقیقات قضایی است و امکان شناسایی ابعاد جدید در این پرونده وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی خاطر نشان کرد: طبق نظرات اولیه کارشناسی عایدی اعضای شبکه مذکور در راه اندازی و هدایت درگاه یاد شده بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه