English

معاون استانداری فارس:

دانشجویان حضور در تشکل ها را غنیمت بشمارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دانشجویان حضور و فعالیت کردن در تشکل های دانشجویی را غنیمت و فرصت تمرین مدیریت بشمارند.

دانشجویان حضور در تشکل ها را غنیمت بشمارند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل سفلی در نشست با دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز در آستانه ۱۶ آذر ، فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را بهترین بستر رشد فکری و عملی دانست و گفت: تشکل ها اگر نیرو نداشته باشند نمی‌توانند بروز و ظهور داشته باشند و لازم است که برای تقویت نیروها و افزایش تعداد افراد فعال در تشکل ها تلاش شود و زمانی می شود به یک تشکل گفت فعال هستند که عقبه نیروی انسانی داشته باشند.

وی خطاب به دبیران تشکل های دانشجویی گفت: برای کار تشکیلاتی وقت بگذارید، در طول روز زمانی را به فعالیت تشکلی خود اختصاص دهید و ذهن خود را درگیر آن فعالیت کنید، در مواجهه با هم تشکلی های خود به جای ابلاغ محور بودن، بلوغ محور عمل کنید.

او اظهار کرد: تشکل های دانشجویی باید با سلایق مختلف گفت و گو کنند، از احزاب، گروهها و جریان های سیاسی پرسش گری کنند اما دنباله رو آنها نباشند و برای یافتن نقش خود به ابعاد اندیشه‌ای خودشان بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکل های دانشجویی باید تلاش کنند در جامعه پیشرو و پیشگام بمانند ، همانند معلمان، استادان که مرجعیت خود را حفظ کرده‌اند اما امروز به نظر می رسد که نقش تشکل های دانشجویی در حال کمرنگ شدن است.

قزل سفلی افزود: فعالین دانشجویی نباید اجازه دهند بازیچه جریانات سیاسی قرار بگیرند، بلکه باید افق دید خود را با افق دید امامین انقلاب اسلامی تنظیم کنند و به جریانات سیاسی از بالا نگاه کنند و آنها را تحلیل و نقد نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در بخش دیگری از گفتگوی خود با فعالین دانشجویی خطاب به آنان گفت: تشکل های دانشجویی باید توامان به مولفه های تربیت، مهارت، معرفت و بصیرت تشکیلاتی توجه کنند و مستمرا به نوشوندگی تشکیلاتی تشکل خود بپردازند.

استانداری فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه