English

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس:

صندلی مسؤلیت، صندلی داغ پاسخگویی است

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: تلاش مجاهدانه و عالمانه جهت رفع مشکلات مردم در این دولت اصل بوده و باید صندلی مسؤلیت صندلی داغ پاسخگویی به مردم باشد.

صندلی مسؤلیت، صندلی داغ پاسخگویی است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراشبند، با اشاره به تلاش های جهادی رئیسی در راس دولت سیزدهم بیان داشت: تلاش مجاهدانه و عالمانه جهت رفع مشکلات مردم در این دولت اصل بوده و باید صندلی مسؤلیت صندلی داغ پاسخگویی به مردم باشد.

وی افزود: اگر نمی‌توانیم پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم باشیم نباید مسؤلیت بپذیریم.

رضایی مطالعه وصیت نامه شهدا را نیز بسیار درس آموز دانست و افزود: به فرموده‌ شهید سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و در این راستا دفاع از اندیشه انقلابی و شهدا وظیفه همه ماست و جایی که بحث دفاع از نظام و انقلاب است باید محکم باشیم؛ باید از اندیشه انقلابی، حزب اللهی و بسیجی دفاع قاطعانه بکنیم؛ زیرا در این اندیشه خدمتگزاری به مردم نوعی عبادت مجاهدانه محسوب می شود.

وی همچنین از اقدامات صورت گرفته در دوران مسؤلیت روح الله انصاری تقدیر نمود و بیان داشت: تقویت جبهه ی بسیجی و انقلابی و برداشتن گام هایی در راستای رضایت مردم و حضرت حق و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) بهترین نوع خدمت است.

همچنین در این مراسم مجید وامق به عنوان سرپرست فرمانداری فراشبند معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه