English

امام جمعه شیراز:

قسمت عظیمی از مردم سالاری دینی با بسیج تعبیر می‌شود

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: قسمت عظیمی از مردم سالاری دینی با بسیج تعبیر می‌شود، با حضور مردم در قالب بسیج، نظام اسلامی و کشور از خطرات نجات پیدا کرد و نقشه شوم دشمنان نقش برآب شد. نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه‌ها محسوس بوده و بسیجیان در بعد نظامی با حضور در جبهه‌های دفاع مقدس مقابل دشمن صف آرایی کردند.

قسمت عظیمی از مردم سالاری دینی با بسیج تعبیر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در خطبه‌های امروز نماز با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ ها در غزه گفت: صهیونیست‌ها با به شهادت رساندن بیش از ۱۴ هزار نفر از مردان، زنان و کودکان غزه، چهره واقعی خود را بیش از گذشته به جهانیان نشان دادند.

 امام جمعه شیراز افزود: اسرائیل جنایتکار هرچه عمق جنایات خود در غزه را بیشتر کند و خون انسان های بی گناه بیشتری را بر زمین بریزد برای این رژیم خونخوار آبروریزی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

آیت الله دژکام ادامه داد: فلسطینیان و نیرو‌های مقاومت هم در طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند و پیروزی جبهه مقاومت علیه مستکبران را به نمایش گذاشتند و لشکر اسراییل غاصب از هزار و ۲۰۰ نیروی مقاومت در طوفان الاقصی شکست خورد.

وی افزود: ندای حمایت از مستضعفان در همه عالم به گوش می‌رسد و با گذشت ۵۰ روز از تجاوز اسرائیل به نوار غزه، مردم کشور‌های با برگزاری راهپیمایی جنایات این رژیم جعلی کودک کش را محکوم می‌کنند.

آیت الله دژکام همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بسیج در پنجم آذر ۵۸ گفت: قسمت عظیمی از مردم سالاری دینی با بسیج تعبیر می‌شود، با حضور مردم در قالب بسیج، نظام اسلامی و کشور از خطرات نجات پیدا کرد و نقشه شوم دشمنان نقش برآب شد. نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه‌ها محسوس بوده و بسیجیان در بعد نظامی با حضور در جبهه‌های دفاع مقدس مقابل دشمن صف آرایی کردند.

امام جمعه شیراز فعالیت ویژه بسیج در عرصه سازندگی و جهاد تبیین را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور ویژه بسیجیان در مصلی نماز جمعه شیراز اظهار کرد: در سوره مائده ۵ ویژگی بسیجان بیان شده که روحیه بسیجی انقلاب اسلامی را حفظ کرد و با قوی‌تر شدن روز افزون کشور، دشمنان محکوم به نابودی هستند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه خداوند متعال کسانی که در راه ارزش‌های دینی همانند فولاد استوار مبارزه می‌کنند را دوست دارد، افزود: جوانان نسل جدید با روحیه بسیجی برای حفظ ارزش‌های دینی همچون کوه ایستاده‌اند و بسیجیان در مقابل برادر دینی خود متواضع هستند همچنین ریشه دشمن را در میدان نبرد را نابود می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس یادآور شد: بسیجیان در راه خداوند جهاد می‌کنند و در مقابل تبلیغات رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن برعلیه تفکر بسیجی، بسیجیان روز به روز قوی تر شده و به فرمان رهبرمعظم انقلاب برای ظهور امام زمان(عج) آماده می شوند.

امام جمعه شیراز همچنین با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه مباهات جمهوری اسلامی برشمرد آیت الله دژکام همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهم السلام گفت: در شب و روز شهادت بانوی دو عالم لازم است به نحو احسنت و اکمل این مناسبت مهم ویژه برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه