English

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی فارس خبر داد؛

آغاز به کار نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از آغاز به کار نمایشگاه‌های تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی، به مدت چهار روز در شیراز خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی فارس گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی سنگ های تزیینی، تجهیزات سنگبری و ماشین آلات وابسته به همراه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز در سایت نمایشگاهی فارس اغاز به کار کرد.

محسن نهاوندی افزود: تاسیسات ساختمان یکی از مهم ترین بخش های حوزه ساختمان است که نقش بسیار موثری در این صنعت ایفا می کند.

او با بیان اینکه این نمایشگاه ها از سطح کیفی و کمی بسیار مناسب برخورداند، ادامه داد: در نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: ۳۴ شرکت نیز از استان های مختلف کشور در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و سنگ‌های تزیینی حضور پیدا کردند.

نهاوندی بیان کرد: این عناوین نمایشگاهی در مساحت نه هزار مربعی سالن های حافظ، بهار و نرگس بر پا شده است.

 وی گفت: برپایی این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها و دانش روز در حوزه ساختمان و تاسیسات و معدن و صنایع معدنی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: علاقه مندان می توانند تا روز جمعه بیست و ششم آبان ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه