English

کسب گواهی دانش‌بنیانی از سوی هسته نوآور مرکز علوم انسانی دانشگاه شیراز

هسته نوآور موج سوم مستقر در مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی دانشگاه شیراز، پس از دوسال حمایت این مرکز تبدیل به اولین شرکت دانش‌بنیان این مرکز تخصصی شد.

کسب گواهی دانش‌بنیانی از سوی هسته نوآور مرکز علوم انسانی دانشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، هسته نوآور موج سوم با بهره‌گیری از دانش فنی و مالی و توسعه الگوریتم‌ها به‌ وسیله تیم تحقیق و توسعه خود، سیستمی هوشمند در بازارهای مالی طراحی کرده ‌است که به‌ عنوان یک دستیار کاملاً هوشمند در کنار فعالین بازارهای مالی قرار می‌گیرد و سرعت و دقت افراد را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این شرکت با ترکیبی از جوان‌های متخصص و افراد باتجربه بازارهای مالی در تلاش است تا با ترکیب تکونولوژی و دانش مالی، تجربه‌ای جدید از فعالیت در این بازارها را برای افراد فراهم کند.

این هسته نوآور متشکل از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز در رشته‌های حسابداری، مدیریت و کامپیوتر است که در سال ۱۴۰۰ به‌ عنوان ایده در مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی در مرحله پیش‌نوآوری پذیرش شد و پس از طی مراحل نوآوری و شتابدهی در این مرکز، هم‌اکنون تحت‌عنوان شرکت داده گستران موج سوم شیراز فعالیت می‌کند و موفق به کسب گواهی دانش‌بنیان از کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شده است.

 مرکز نوآوری تخصصی علوم انسانی، در تیرماه سال ۱۴۰۰، با چشم‌انداز توسعه نوآوری در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و با هدف حمایت از افراد مستعد و خلاق، توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و خلاق و ارائه خدمات نوآورانه ایجاد شده است و به نوآفرینان صاحب ایده و هسته‌های کوچک و متوسط دارای ایده‌های نوآورانه کاربردی در حوزه علوم انسانی خدمات ارائه می‌کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه