English

رییس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز خبر داد؛

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از «کودکان غزه»

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد.

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از «کودکان غزه»

به گزارش خبرگزاری موج فارس ، محمد علی چوبینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می شود. 

وی افزود: این رویداد بی المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود و شرکت کنندگان در این جشنواره بایستی آثار خود را تا ۲۰ آبان ماه به نشانی   shiraz.iran1402@gmail.com ارسال کنند.  

معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطر نشان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر در ابعاد ۳۰ در ۴۲ سانتی متر و یا در اندازه  A۳ است.

چوبینی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را به صورت فایل jpg  با حجم  ۳۰۰ dpi   به صورت سیاه سفید و رنگی ارسال کنند. 

چوبینی با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان ماه همزمان با بیست نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به پنج اثر برتر جوایز ویژه اهدا می شود. 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه سی ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد. 

 اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، کاریکاتور از  بین المللی ترین و جهانی ترین هنری است که میتوان با صراحت مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در قالب مفاهیم هنری انتقال داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه