English

شهردار شیراز:

پیروزی بر همه مشکلات با وحدت است

شهردار شیراز در آیین گردهمایی وحدت شیعه و سنی گفت: با حفظ وحدت شیعه و سنی بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

پیروزی بر همه مشکلات با وحدت است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد حسن اسدی شهردار شیراز این کلانشهر ضمن تبریک هفته وحدت گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت، در مسجد رسول اکرم(ص) اهل سنت شیراز آیین گردهمایی وحدت شیعه و سنی برگزار شد که معاونت های مختلف شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور داشتند.

وی ضمن تشکر از امام جمعه اهل تسنن و هیئت امنا مسجد رسول اکرم(ص) که تلاش کردند وحدت مسولان و مردم شیعه و سنی را تبیین کنند، افزود: امروز نیاز به وحدت، بصیرت افزایی و شناخت دوستان از دشمنان است و اگر وحدت خود را حفظ کنیم می توانیم خیلی بهتر مسائل و مشکلات را حل کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه با وحدت می‌توان بر همه مشکلات پیروز شد، ابراز داشت: مجموعه شهرداری شیراز به عنوان خادم مردم در کلانشهر شیراز این عید فرخنده را به تمام شیعیان و اهل تسنن تبریک می‌گوید.

شهردار شیراز، بیان کرد: مناطق شهرداری شیراز در هفته وحدت برنامه های زیادی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تدارک و برنامه ریزی کرده اند و در شهر شیراز اغلب برنامه ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.

حمایت‌ها، نشان دهنده وحدت است

رییس شورای شهر شیراز

حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به ساخت مسجد اهل سنت در شیراز، گفت: اصل وجودی مکان که به نام مبارک پیامبر اکرم(ص) نام گذاری شده قطعا نشان دهنده وحدت است.

حسینی، رمز بقاء هر جامعه ای را وحدت دانست و افزود: در استان فارس خوشبختانه مسائل اساسی بین شیعه و سنی به طور کلی نداریم و یک رابطه دوستانه، صمیمانه و حتی خویشاوندی وجود دارد و هرچه این وحدت قوی تر باشد، طبیعتا انسجام جامعه بیشتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: از لحاظ زیرساخت هایی که می‌تواند فعالیت ها را جهت دهد باید کمک شود و شورای اسلامی شهر شیراز نظر مثبتی دارد که به قوام این اتحاد و انسجام که موجود است، بیشتر کمک شود و بتوانیم حقوق شهروندی برادران اهل سنت رعایت کنیم که تاکنون مشکلی در سطح استان و شهر شیراز در این‌باره وجود نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه