English

برای دومین سال پیاپی انجام شد:

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری، مدیر کل آموزش و پرورش گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی، و پس از استقبال خوب فرهنگیان استان در سال گذشته، فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی اغاز کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: این موکب که با همت خیرین و کمک های نقدی فرهنگیان استان فارس راه اندازی شده است اولین موکب فرهنگیان کشور است که در کربلای معلی مستقر می باشد.

عسکری گفت: این موکب فعالیت خود را از پنج شهریورماه مقارن با نهم ماه صفر آغاز کرده و تا ۱۶ شهریور ماه و بعد از مراسم بزرگ اربعین پذیرای فرهنگیان استان فارس می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: این موکب در شبانه روز به سیصد تن از فرهنگیان استان فارس که قبلا در سامانه رزرو موکب نام نویسی کرده اند خدمات اسکان ارایه می کند.

عسکری گفت: ارائه برنامه های فرهنگی، برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا و مهدکودک حسینی از دیگر برنامه های این موکب می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: این موکب در طول روز نیز پذیرای بیش از شش هزار نفر از زوار ایرانی و غیرایرانی با توزیع شربت آبلیموی خیرین جهرم و عرقیات اهدای خیرین میمند و چای بیسکویت می باشد.

عسکری گفت: امسال خیرین جنوب استان فارس سهم به سزایی در تامین هزینه های این موکب داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه