English

گام شهرداری شیراز برای رونق ساخت‌‌وساز مسکن

مدیریت ارشد شهری شیراز در جلسه‌ با انبوه‌سازان و سازندگان مسکن، با نگاهی بُرد-بُرد برای رونق ساخت‌وساز و تقویت اقتصاد شهری در راستای گسترش و پیشرفت این کلان‌شهر و رضایتمندی شهروندان، گام برداشت‌.

گام شهرداری شیراز برای رونق ساخت‌‌وساز مسکن

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیریت ارشد شهری شیراز در جلسه‌ با انبوه‌سازان و سازندگان مسکن، با نگاهی بُرد-بُرد برای رونق ساخت‌ و ساز و تقویت اقتصاد شهری در راستای گسترش و پیشرفت این کلان‌شهر و رضایتمندی شهروندان، گام برداشت‌.

شهردار کلان‌شهر شیراز که بر ایجاد بستر مناسب ‌برای انبوه‌سازی و رفع موانع سرمایه‌گذاران حوزه ساخت مسکن نظیر حذف بروکراسی تأکید می‌کرد، اراده شهرداری را به‌عنوان نهادی خدمت‌رسان و درآمد-هزینه، تعامل بهینه و گسترش فضای سرمایه‌گذاری در این حوزه به‌منظور تقویت اقتصاد شهری و ایجاد فرصت‌های متعددی نظیر ایجاد اشتغال، مسکن، ازدواج و امنیت دانست.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه عدم شکل‌گیری مدیریت واحد و یکپارچه شهری ، موانع متعددی را برای فعالان صنعت مسکن ایجاد کرده است‌، بر انسجام بین بخشی برای پیشبرد امور این حوزه تأکید و تصریح کرد: برای ساخت و گسترش شهری درخور زندگی با کرامت شهروندان "شیراز؛ شهر سومین حرم اهل‌بیت(ع)" باید زیرساخت‌های شهری تقویت شوند و این موضوع مستلزم عزم جدی بین بخشی و تقویت پایه‌های سرمایه‌گذاری است.

او ایجاد تسهیل در راستای کاهش بروکراسی، تقویت زیرساخت‌ها، رفع موانع سرمایه‌گذاری و حمایت از انبوه‌سازان و سازندگان مسکن را به‌عنوان موضوعی جدی دانست و بر پیگیری و تعامل آن تأکید کرد.

بنابراین گزارش؛ در این جلسه که علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام شهردار و جمعی از معاونین، شهردار منطقه یک و مدیران کل شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، انبوه‌سازان عمده مسائل پیرامونی خود و موانع صنعت ساخت‌وساز مسکن در این کلان‌شهر را تشریح و خواستار تعامل مدیریت ارشد شهری برای رفع گره‌های این حوزه‌های مهم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه