English

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد:

تغییر کاربری بعضی از اراضی مسکونی شهرها به خدماتی

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: کاربری آن دسته از اراضی مسکونی موجود در محدوده قانونی شهرها که تاکنون در آنها اقدامی در جهت تفکیک و ساخت و ساز انجام نشده، به کاربری‌های خدماتی تغییر می یابد.

تغییر کاربری بعضی از اراضی مسکونی شهرها به خدماتی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمود رضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: امروز در محدوده قانونی شهرها اراضی وجود دارد که مالکان آنها این زمین ها را در خدمت فضای مسکونی و مورد نیاز شهر قرار نداده‌اند و در حقیقت این زمین‌ها احتکار شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم از فضایی که بر اساس طرح‌های تفصیلی شهری پیش‌بینی شده استفاده کنیم، با تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی، کاربری زمین‌های با ویژگی‌های مذکور به کاربری های غیر مسکونی تبدیل می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس، در خصوص عملکرد شهرداری های استان در بحث صدور پروانه‌های ساختمانی در بافت‌های فرسوده نیز گفت: تاکنون در کل استان ۳ هزار و ۴۰۰ واحد پروانه در بافت‌های فرسوده صادر شده که باید بیشتر شود.

طالبان افزود: انتظار ما از شهرداری های استان این است که با توجه به سیاست‌های تشویقی که وزارت راه و شهرداری در نظر گرفته، مردم را تشویق کنند تا در بافت فرسوده نوسازی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه