English

جانشین فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" از دستگیری اعضای باند سارقان محتویات و قطعات خودرو با ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ عبدالرضا ضربت در این باره، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ فخر آباد، ۲۵ شریف آباد و پایگاه تجسس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، موفق شدند ۵ سارق حرفه‌ای و ۱۰ خریدار اموال مسروقه را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر  کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به ۶۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اقرار کردند، گفت: در بازرسی از منزل سارقان اموال مسروقه از قبیل انواع ابزار آلات، چند دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یک خودرو ۲۰۶، انواع لاستیک، آینه و چراغ خودرو، تعدادی کپسول آتش نشانی  و... کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ- بلوار شیرودی - طبقه فوقانی کلانتری ۲۰ گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه