English

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شیراز تاکید شد:

استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، جهت اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی حوزه فرهنگ

در جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه فرهنگ بر استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای این پروژه‌ها تاکید شد.

استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، جهت اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی حوزه فرهنگ

به گزارش خبرگزاری موج فارس،  در جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شیراز به بررسی پروژه‌‌های عمرانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از طراحی تا اجرای پروژه‌های عمرانی و زمان‌بندی آن‌ها پرداخته شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با توجه به حجم بالای کار و تعدد پروژه‌های عمرانی و گستردگی آن‌ها در سطح حوزه فرهنگ مدیریت شهری تصریح کرد: باید از توان مدیران توانمند جهت پیشبرد امور عمرانی فرهنگی درخور شیراز "شهر فرهنگ و ادب" استفاده شود. 

به گفته رضا محمدیان؛ استفاده از توان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح‌های عمرانی برای پیشرفت شیراز "سومین حرم اهل‌بیت(ع)"، شهر فرهنگ و تمدن کمک شایانی می‌کند.

این مقام فرهنگی حوزه مدیریت شهری با توجه به نگاه نوینی که در این حوزه وجود دارد، بر ایجاد و فراهم‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی به‌منظور ارتقای فرهنگ در شهر فرهنگ و ادب و مشاهیر تأکید کرد.

محمدرضا هاجری عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری نیز بر ضرورت استفاده از توان مناطق یازده‌گانه و یاوران شوراها جهت موفقیت طرح‌ها، تصریح کرد.

قائم‌مقام شهردار نیز با اشاره به وجود پروژه‌های متعدد حوزه فرهنگی مدیریت شهری که در حال طراحی و اجرا هستند، بر تسریع در مراحل عملیاتی آن‌ها به‌منظور بهره‌برداری هرچه سریع‌تر در راستای رفاه حال شهروندان تأکید کرد.

احداث سالن ورزشی در مناطق یازده‌گانه، اجرای زورخانه مرکزی، سالن ورزشی مخصوص نابینایان و ناشنوایان، مرکز مشاوره، آموزش و درمانی بیماران اوتیسم، اجرای زمین چمن مصنوعی قابل احداث در مدارس سطح شهر، احداث زمین چمن مصنوعی برای بانوان، مرمت دارالسلام، اجرای باغ مشاهیر و باغ‌موزه سنگ، مرمت مساجد تاریخی، سیستم بلندگوهای شهری در دو فاز، خانه موزه هیئات مذهبی، ایجاد المان شهری و اجرای سالن تعزیه از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ بود که آرش فرج زاده به آن‌ها اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه