English

نفوذ در پساجام؛ استراتژی و راهبرد دشمن

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین استراتژی و راهبرد دشمن در پسابرجام نفوذ نامرئی و ادامه فشار و تکرار برجام است.

به گزارش خبرگزاری موج؛ سردار رسول سنایی‌راد دوشنبه‌شب در آئین سالروز شهادت شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید در جمع اساتید بسیجی دانشگاه شیراز در سخنانی اظهار داشت: حاصل و نتیجه برجام چالش و فرصت است و در این راستا باید تهدیدها را تبدیل فرصت کرد تا از این طریق دشمنان، ایران اسلامی را زیر سلطه خود قرار ندهند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در به‌تمام تعهدات خود عمل کرد و سانتریفیوژهای خود را از ۱۹ هزار به ۶ هزار کاهش داد و آماده فروش آب سنگین به آمریکا شد اما شیطان بزرگ باز دست از اهداف شوم خود برنداشت و به تهدیدها و توطئه‌های خود ادامه داده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دنیاطلبی، ثروت‌اندوزی و اتصال به قدرت و ثروت ما را از ماهیت دینی و انقلابی دور و به ارکان و ارزش‌های انقلاب آسیب وارد می‌‌کند، افزود: راه ادامه و استمرار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ساده‌زیستی است و در این مورد اگر ملاحظات امنیتی نبود فیش حقوقی سپاهیان پاسدار را در فضای مجاری ارائه می‌کردیم.

سینایی‌راد تصریح کرد: حفظ ضرب‌آهنگ پیشرفت علمی و سرعت‌بخشی آن در دانشگاه‌ها باید موردتوجه اساتید و دانشگاهیان قرار گیرد و از رفتن به سمت حاشیه‌های فرصت‌سوز خودداری شود و علم را پشتوانه دیپلماسی قرار دهند تا انقلاب در برابر تهدیدها مقاومت و ایستادگی کند.

وی بیان داشت: دشمن به دنبال تغییر باورهای دینی و فرهنگی و به استحاله کشاندن جوانان از طریق فضاهای مجاری است و برای برون‌رفت از این معضل باید حداقل‌ها و اشتغال پایدار را برای جوانان فراهم کرد تا تبدیل به رزمندگان دوران دفاع مقدس شوند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود در مورد فضائل، اندیشه‌ها و باورهای شهید دکتر چمران اظهار داشت: شهید چمران هویت تثبیت‌شده‌ای داشت و برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود از تمام موقعیت‌ها و زن و فرزند در آمریکا دل کند و برای کمک به شیعیان لبنان و نیز حضور در جنگ تحمیلی جان خود را فدا کرد.

سینایی راد خاطرنشان کرد: شهید چمران مردی برای تمام فصول بود و ایده موشک‌سازی از لحظه شلیک تا مرحله اصابت و قابل‌کنترل و هدایت بودن از سوی وی طراحی و اجرایی شد که نشان از شخصیت علمی، انقلابی و مذهبی وی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه