English

همزمان با روز شهید، آیین غبارروبی گلزار شهدا برگزار شد

مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدای مخابرات منطقه تهران به همراه رونمایی از کتاب وصایا و زندگینامه شهدای نامدار مخابرات تهران همزمان با روز شهید برگزار شد.

همزمان با روز شهید، آیین غبارروبی گلزار شهدا برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات، همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز شهید، مراسم غبارروبی از گلزار شهدای مخابرات و رونمایی از کتاب وصایا و زندگینامه شهدای نامدار مخابرات تهران روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه با حضور مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس قدمی معاون مدیرعامل و مهندس ملک جعفریان مدیر و معاونان و جمعی از مدیران مخابرات منطقه تهران و همچنین خانواده محترم شهدا و جانبازان و تنی چند از کارکنان و بسیجیان مخابرات منطقه تهران در سالن دعای ندبه سازمان بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مهندس ملک جعفریان مدیر شرکت مخابرات منطقه تهران به عنوان اولین سخنران پس از تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به مدعوین، از حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیران، همکاران و خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر کرد.

مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز با ایراد سخنانی در وصف مقام والای شهدا و اهمیت حمایت از ولایت و رهبری گفت: اولین هدف شهدا تقویت اسلام بود و برای زنده نگه داشتن راه شهدا باید همواره در خط مشی آنها و مسیر اسلام قدم برداریم.

در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد و از کتاب وصایا و زندگینامه شهدای نامدار مخابرات تهران نیز توسط مهندس سلطانی، مهندس ملک جعفریان، مهندس قدمی و عمیدی رو نمایی شد و پس از اتمام مراسم، حاضرین برای ادای احترام در گلزار شهدا حاضر شدند و به تفکیک ادارات کل به غبار روبی از مزار شهدای مخابرات منطقه تهران پرداختند.

گفتنی است این مراسم از سوی اداره  هماهنگی امور ایثارگران مخابرات منطقه تهران و با مشارکت اداره امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران، حوزه مقاومت بسیج و اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه