English

شور انتخاباتی، شعور سیاسی

شور انتخاباتی، شعور سیاسی

دکتر محمود رضا امینی- خبرگزاری موج؛ به‌طور یقین و با منطق سیاسی می‌توان و باید پذیرفت شرکت در انتخابات آن‌هم پرشور یک اتفاق مهم و تعیین‌کننده است زیرا به‌ هرحال در سرنوشت کشور مؤثر است.

مجلس شورای اسلامی علاوه بر وظیفه نظارت بر دولت مسئولیت ریل گذاری برای روند رشد و تعالی کشور و ملت را دارد و نمایندگان محترم با هر سلیقه و گلایه وگرایش لاجرم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یا قانون‌گذاری شریک و دخیل هستند.

متأسفانه برخی افراد کج اندیش تلاش و القا نموده‌اند که عدم رأی دادن خود نوعی رأی اعتراضی است و این دقیقاً مطالبه‌ای است که از خاستگاه دشمنان کشور و جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

این مطلب مسلم است که حتی اگر اعتراض یا گله‌ای به برخی روندهای موجود وجود دارد باید مطرح شود لیکن با حضور و مطالبه ممکن است این اتفاق رقم بخورد و این در حالی است که از بین انبوه نامزدهای انتخاباتی انواع تفکرات وجود دارد و بهانه‌ای برای مطالبه نکردن و درعوض صرفاً مدعی بودن نیست.

چشم‌های منتظر دشمنان کشور و انقلاب اسلامی که ماه‌های طولانی تلاش و تبلیغ نمودند تا افکار عمومی و همت مردمی ما را تضعیف و به‌هم بریزند درحال‌حاضر منتظر نتیجه عملکرد خود هستند به عبارتی عدم شور انتخاباتی از آرزوهای آن‌هاست و با ارائه آمارهای نگران‌کننده القاء ناامیدی می‌کنند.

آگاهی و شعور سیاسی در این شرایط اقتضای حضور گسترده در انتخابات دارد و به‌هرحال هر چه نتیجه باشد حضور نمایندگان مردم در مجلس خواهد بود و چهار سال باید مطالبات رأی‌دهندگان را پیگیری نمایند.

قاعدتاً در شرایطی که اشتغال‌زایی توسعه صنعتی افزایش تولید کاهش فقر توسعه رفاه اجتماعی کاهش تبعیض و افزایش و تعالی فرهنگی از ضرورت‌های کشور است نیاز به همت والای مجلسی آگاه و انقلابی است.

از حق نباید دور شد که مجلس دوازدهم علی‌رغم همه مشکلات توانست تصمیمات مهم و انقلابی را به‌عنوان قانون به دولت ابلاغ کند و قاعدتاً ادامه آن نیاز به مجلسی  انقلابی،متعهد،متدین و کارآمد است که باشور انتخاباتی و شعور سیاسی ممکن خواهد بود.

 مجلس خبرگان هم از اهمیت والایی در حراست ازجایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه برخوردار است و باید نسبت‌به آن توجه داشت جایگاهی که متضمن جمهوریت و اسلامیت نظام سیاسی کشور و البته تضمین‌کننده روند  و کارآمدی دینی نظام است پس نیازمند به نمایندگانی فهیم، فقیه ،مطلع ،کارآمد،متعهد ومسئولیت پذیر و البته شجاع دارد که باید مردم همچنان با شور و شعور سیاسی در انتخاب آن‌ها تلاش نمایند .

همرا با ملت عزیز جمعه پر شور و شعور پای صندوق‌های رأی خواهیم بود و برای سرنوشت کشور اقدام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر