English

آقای رئیسی

آقای رئیسی

دکتر محمودرضا امینی- خبرگزاری موج؛ رئیس جمهور محترم جناب آقای رئیسی بسیاری از مردم شما را عادل، عالم، زیرک و کیس می دانند  و دل های آن ها حتی امیدوار به اقدامات سختگیرانه شماست، آنهایی هم که از سر تبلیغات و جوسازی ها همراه با نقد خصمانه می شوند ته دلشان امیدهای فراوانی به شما دارند.

اما می دانیم که آماج حملات علیه شما گاهی حساب شده و برنامه ریزی شده است، اما در عین حال بعضی از نقدها منصفانه است. اما واقعیت این است که دوستانتان به دلیل اینکه مخرج مشترک با دشمن پیدا نکند در نقد نیز ملاحظاتی دارند.

اخلاق و سیره شما شناخته شده و پسندیده است اما قول دادید همکارانتان تا جزئی ترین مسئولیت و مقام افراد متعهد و متدین و مراعی اخلاق اسلامی باشند انتخاب جوانان پرشور برای همکاری هم جذاب و مورد توجه است اما وجود همکارانی که راهنمای راست میزنند (رعایت اصول انقلابی) اما هدایت گری با راهنمای چپ می نمایند گاهی موجب غبار آلودگی اخلاص و روحیه انقلابی شما و دولتتان می شود.

جوانان همکارتان پرشورند اما کم تجربه و بسیار دربسته، کمتر حاضر می شوند از خیل انقلابیون مجرب حتی مجانی بهره مند شوند گاهی حتی استاندار و فرماندارتان پاسخگو نیستند و باورشان این است که به جز خودشان که بهتر از همه می فهمند کس دیگری نمی فهمد با این استدلال که دیگرانی که سرکار بودند اگر می توانستند کارها را قبلا سروسامان می دادند.

وزرایتان که چه عرض کنم! دربسته و بی پاسخ هستند البته نه همه، نداستن فی حد نفسه عیب نیست به شرط آنکه دریچه آگاه شدن و آموختن را باز کند.

به نظر می رسد باید طرحی تهیه شود که همه مدیران شما آموزش و مهارت دولت داری را مبتنی بر ارزش های اسلام ناب محمدی و انقلابی فرا بگیرند و از آن پس کار و رفتارشان به دقت و به طور مستمر مورد ارزیابی و رصد قرار گیرد. قطعا وظیفه مهمی به عنوان نظارت شما و همه دستگاه های زیر مجموعه تان چه مخفیانه یا آشکا ضروری است. 

ما خوشحال نخواهیم شد کسانی در دولت شما بر صندلی قدرت بنشیند و گوش شنوا و چشم بینا و حرص و طمع و آگاهی و دغدغه مردم نداشته باشد.

گاهی حتی با شخص شما می شود گفتگو، مکاتبه اطلاعات ارائه کرد و تبادل نمود اما با وزیر و استاندار و منسوبینتان ممکن نخواهد بود.

این موضوع نیاز به ساماندهی داردتا خودتان مثل مولا علی (ع) هرزگاهی به منسوبینتان با اطلاعاتی که به دست می آورید و کار آنان را رصد می کنید گفتگو، مکاتبه و یا عزل و نصب نمایید این یعنی یک طرح لازم و ضروری که البته با روش های جدید می تواند به طور هوشمند هم انجام شود.

ما منتظریم تا خودتان در درون تشکیلات دولت خود ارزیابی و نظارت و کنترل برای بهینه سازی داشته باشید در عین حال خیل افراد مجرب انقلابی آماده یاری شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر