English

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

مدیرعامل جدید شرکت پارس خودرو به همراه تنی چند از معاونین و مدیران این شرکت در نخستین روزهای سال ١٤٠٣ از خطوط تولید و تلاش گران پارس خودرو بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سایپا،‌ عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن بازدید از سالن های تولیدی این شرکت و بررسی روند فعالیت های بهبود فنی در خطوط تولید با کارگران و متخصصینی که در ایام نوروز نیز فعال هستند، گفت و گو کرد.

سلطانی در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو به تلاشگران پارس خودرو با اشاره به پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه منابع انسانی و به ویژه زیرساخت های فنی گفت: قطعا یکی از مهمترین ابزارهای توسعه در هر سازمان زیرساخت های مناسب است که خوشبختانه در پارس خودرو این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

سلطانی در میان کارگران و کارشناسان پارس خودرو خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از استراتژی های درست از ظرفیت های خالی در پارس خودرو بهره ببریم که توسعه محصول بدون شک یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به این مهم است.

مدیرعامل پارس خودرو در پایان این دیدار گفت: اقداماتی از قبل انجام شده و برنامه هایی نیز بر اساس سیاست های کلان گروه خودروسازی سایپا طرح ریزی شده که در مجموع امیدوارم با اجرای آن آینده خوبی در انتظار پارس خودرو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه