English

با حضور موثقی نیا در منطقه ویژه اقتصادی لامرد انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع تولید شمش منیزیم

عملیات اجرایی احداث مجتمع تولید شمش منیزیم در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع تولید شمش منیزیم
به گزارش خبرگزاری موج

، عملیات اجرایی احداث مجتمع تولید شمش منیزیم عصر امروز در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، با اجرای کلنگ زنی نمادین توسط محمدرضا موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو آغاز شد.

سرمایه گذاری ارزی و ریالی احداث مجتمع تولید شمش منیزیم به ترتیب ۱۳ میلیون یورو و۷ هزار میلیارد ریال، با اشتغال 200 نفر مستقیم و ۸۰۰ نفر غیر مستقیم است.

این پروژه صنعتی به وسعت ۱۲ هکتار ساخته می شود که قرار است در آن، شمش منیزیم با خلوص ۹۹.8 به ظرفیت سالانه 12 هزار تن، فروسیلیسیم ۷۵ درصد به ظرفیت سالانه 12.5هزار تن، میکرو سیلیکا به ظرفیت سالانه 3 هزار تن و دولومیت کلسینه به ظرفیت ۷۰ هزار تن تولید شود.

در مراسم مذکور، عباس قنبری "معاون اداری و مالی" و حسام مقدمعلی "معاون طرح های توسعه معادن و صنایع معدنی" ایمیدرو و تعدادی از مدیران این سازمان، رئیس هیات ایمیدرو را همراهی کردند.

بنا به این گزارش، منطقه ویژه اقتصادی لامرد از زیر مجموعه های ایمیدرو و در جنوب استان فارس و در نقطه تلاقی استان های فارس، بوشهر و هرمزگان است. ایمیدرو در این منطقه با ارایه زیرساخت ها به سرمایه گذاران، زمینه ایجاد و توسعه صنایع معدنی و پتروشیمی را فراهم می آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه