English

شروع ثبت نام پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما در آبان با قیمت جدید

ایران خودرو اعلام کرد که متقاضیان عادی می‌توانند برای ثبت نام خود در پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای به قیمت ۴۹۸ میلیون تومان اقدام کنند. تحویل خودرو برای ثبت نام‌های انجام شده در اسفند و فروردین صورت می‌گیرد.

شروع ثبت نام پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما در آبان با قیمت جدید

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت ایران خودرو شرایط ثبت نام خودروی پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما را اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه جدیدترین ثبت نام ایران خودرو، این ثبت نام برای متقاضیان عادی امکان‌پذیر است.

با توجه به شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو ، قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای برای فروش ۴۹۸ میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان پس از تکمیل مراحل ثبت نام و واریز وجه در ماه‌های اسفند و فروردین، خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای به دلیل اضافه شدن آپشن‌هایی مانند سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، فرمان کمکی برقی و آینه داخلی فوتوکرومی حدود ۱۵۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

تنها متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت زمستان ۱۴۰۲ توسط ایران خودرو اعلام شده و پیامک تاییدیه از سوی شرکت ایران خودرو دریافت کرده‌اند یا نامشان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale درج شده است، قادر به ثبت نام برای خرید پژو ۲۰۷ هستند.

تکمیل مراحل ثبت نام فقط از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو با آدرس https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است و در صورتی که متقاضیان از طریق سایت دیگری وجه خود را تکمیل کنند، شرکت ایران خودرو هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه