English

گورستان بزرگ پایتخت ۴۰۰ هکتار بزرگ‌تر می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اقدام برای ۴۰۰ هکتار زمین بهشت زهرا(س) خبرداد و گفت: برای نوسازی آمبولانس های بهشت زهرا تفاهم نامه هایی بسته شده همچنین روزانه۲۰ هزار نفر درمجموعه بهشت زهرا در رفت و آمد هستند که برای راحتی این افراد نیز برنامه هایی در نظر داریم.

گورستان بزرگ پایتخت ۴۰۰ هکتار بزرگ‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزای موج، مجبتی یزدانی در نشست خبری با اشاره به برنامه های معاونت خدمات شهری، گفت: مدیریت پسماند خشک در مخازن زباله و ساماندهی ایستگاه های میانی پسماند در دستور کار قراردارد. این درحالی است که ۵۰ هزار سرویس روزانه نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی در شهر تهران اقدام می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بهره برداری از ایستگاه استحصال رسیده است، افزود: این ایستگاه روزانه ۳ هزار تن نخاله را استحصال می کند که ۲ ایستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد. این در حالی است که اواخر مردادماه برای ۵ هزار تن نخاله قراردادی بسته می شود. همچنین دو سایت ۱۶۰۰ تنی پسماند و زباله سوز به بهره برداری خواهد رسید که در حال حاضر یک سایت ۲۰۰ تنی درحال فعالیت است.

وی با اشاره به عقد تفاهم نامه با وزارت بهداشت درمورد زباله های بیمارستانی، مطرح کرد: درحال حاضر روزانه ۱۰۰ تن زباله بیمارستانی درشهرتهران تولید می شود.

یزدانی با اشاره به اینکه ۴۰۰ هکتار زمین برای بهشت زهرا(س) در جنوب تهران درنظرگرفته ایم، گفت: برای نوسازی آمبولانس های بهشت زهرا تفاهم نامه هایی بسته شده همچنین روزانه۲۰ هزار نفر درمجموعه بهشت زهرا در رفت و آمد هستند که برای راحتی این افراد نیز برنامه هایی در نظر داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به برنامه های پنج ساله دوم شهرداری تهران برای میادین میوه وتره بار خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری ۱۷ بازار میوه و تره بار احداثو نوسازی خواهند شد. همچنین ساماندهی میدان شوش و انتقال صنف اوراق چی ها هم در دستور کار قراردارد.

یزدانی با اشاره به زیباسازی و ساماندهی جداره های خیابان ها و ساختمانهای قدیمی در شهرتهران اظهار داشت: نورپردازی ابنیه های تاریخی و همچنین ساماندهی سرویس های بهداشتی سطح شهر و همچنین سرویس بهداشتی بوستان ها در دستور کار قرار دارد.

معاون شهردار تهران با اشاره به طرح جامع آب خام در شهر تهران افزود: به زودی سیستمی درحوزه فضای سبز طراحی خواهد شد. همچنین در اواخر مهرماه سال جاری تهیه شناسنامه باغات ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر به اتمام می رسد.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در برخی مناطق پایتخت تصریح کرد: قسمتی از منطقه ۷ و مناطق ۹،۱۰ و همچنین ۱۱ دارای سرانه فضای سبزی نسبتا پایینی هستند که نسبت به افزایش آنها تا پایان سال اقدام خواهد شد. این در حالی است که نگهداری فضای سبز پادگان ها و اماکن نظامی در دست شهرداری است که افزایش فضای سبز آنها اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه