English

پایتخت ۲۵ درصد از صادرات کشور را پوشش می‌دهد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه پایتخت ۲۵ درصد از صادرات کشور را پوشش می‌دهد، گفت: با صادرکنندگان به توافق رسیدیم که تا پایان امسال رشد ۱۴ درصد را داشته باشیم.

محمدرضا مس فروش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در مورد پروژه های اقتصاد مقاومتی و رشد صادرات اظهار داشت: کمیته مشترک با حضور بخش خصوصی و نمایندگان بخش دولتی برای پروژه های مقاومتی سالهای ۹۵ تا ۹۹ تشکیل شده است که در این کمیته مزیتهای صادرات داخلی استان تهران، تا پایان سال ۹۵، میزان ۱۴ درصد تعیین شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه با صادرکنندگان به توافق رسیدیم که تا پایان امسال رشد ۱۴ درصد را داشته باشیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش وسیعی از حوزه صادرات کشور از طریق استان تهران انجام می شود، مشکلات بخش صادرات از مهمترین مواردی است که در این کمیته پیگیری می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به اینکه ۲۵ درصد صادرات کشور را استان تهران پوشش می دهد، ادامه داد: ۷۵ درصد خدمات فنی مهندسی، ۶۸ درصد از ترانزیت، ۲۰ درصد گردشگری و ۶۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشور در استان تهران انجا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه