English

جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره انیمیشن هیروشیما با هم همکاری می کنند

در جریان دیدار معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با دبیر جشنواره بین‌المللی انیمیشن هیروشیما، برای همکاری ۲ جشنواره فیلم کوتاه تهران و انیمیشن هیروشیما توافق شد.

جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره انیمیشن هیروشیما با هم همکاری می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سعید توکلیان معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران که این روزها در جشنواره بین‌المللی «انسی»، بزرگ‌ترین جشنواره انیمیشن جهان حضور دارد، با سایوکو کینوشیتا دبیر جشنواره بین‌المللی انیمیشن هیروشیما و عضو آسیفای ژاپن دیدار کرد.

در جریان این دیدار که در افتتاحیه «mifa»، بازار فیلم انیمیشن جشنواره «انسی» روی داد، سعید توکلیان و سایوکو کینوشیتا در خصوص تبادل فیلم بین دو جشنواره، دعوت برای حضور در جشنواره، برگزاری بخش‌های جنبی انیمیشن ژاپن در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و همچنین گسترش روابط بین دوکشور در استفاده از ظرفیت‌های فیلم‌سازی به بحثو تبادل‌نظر پرداختند. در این راستا قرار است تفاهم‌نامه‌ای بین دو جشنواره به امضا برسد.

توکلیان در این رویداد با نمایندگانی از جشنواره‌ها و مدارس سینمایی کشورهای فرانسه، برزیل، انگلستان، هلند و اسپانیا نیز دیدار و گفتگو داشت.

فیلم کوتاه «هستی» در جشنواره لوکانیا رقابت می‌کند

فیلم کوتاه «هستی» به کارگردانی کمال پرناک بعد از حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم «هوئسکا» در دومین حضور بین‌المللی خود در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکانیای ایتالیا به نمایش درمی‌آید.

همچنین دو فیلم کوتاه «ناشناس» به کارگردانی صلاح صلاحی و «پرچم‌های سالحی» به کارگردانی سارا سعیدان به نمایندگی از ایران به ترتیب در دو بخش مسابقه داستانی و انیمیشن این جشنواره حضور دارند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم لوکانیا از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ آگوست برابر با ۲۰ تا ۲۳ مرداد در سه شهر پاستیش، ماترا و شمال ایتالیا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه