English

ایمن سازی هوتک های ۴۴ روستا در چابهار و دشتیاری

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت : هوتک های 44 روستا در چابهار و دشتیاری با اعتبار 26 و نیم میلیارد تومان در حال ایمن سازی است.

ایمن سازی هوتک های 44 روستا در چابهار و دشتیاری

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ دکتر بیک مداح گفت: این ایمن سازی که با مشارکت و امضای تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت ملی نفت انجام می شود شامل بهسازی، فنس کشی ، ایجاد پلکان دسترسی و آبشخور است.

وی گفت : در این طرح ایمن سازی 75 هوتک در چند فاز با اولویت « محدوده طرح هادی روستایی، روستاهایی که آب لوله کشی داشته و هوتک به مدرسه نزدیک تر است » انجام می گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت : تا کنون پیشرفت این پروژه در روستاهای هدف بصورت میانگین 45 درصد بوده است که انتظار می رود تا زمستان سال جاری خاتمه یابد.

بیک مداح گفت : در چابهار و دشتیاری 1000 هوتک وجود دارد که در صورت تامین اعتبار و ادامه دار بودن این پروژه، در گام بعدی هوتک های بالغ بر 200 روستا ایمن سازی می شوند.

وی گفت: در این طرح عوامل خطر ، ریشه یابی و برطرف می شود، به گونه ای که برخی از هوتک ها که روزی خبرهای ناگوار از آن شنیده بودیم اکنون به پارک کودکان تبدیل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه