English

رفع تصرف از اراضی دولتی سراوان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان از رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش بیش‌ از ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

رفع تصرف از اراضی دولتی سراوان به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، حسینعلی کریمی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار، فنس کشی، خاکریزی و درختکاری در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف به شمار می‌رود، افزود: تعدادی از افراد سودجو در محدوده جالق سراوان با احداث خاکریز باعث تصرف اراضی دولتی شده بودند که با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت از اراضی این شهرستان، این خاکریز تخریب و وضع زمین ها به حالت سابق بازگشت.

وی از اهتمام اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دستگاه قضائی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: این اداره‌کل با حمایت دستگاه قضائی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضائی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: راهبرد این اداره در صیانت از زمین‌های دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌ در یگان حفاظت راه و شهرسازی میسر شده است.

کریمی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی اعلام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه