English

سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

بدنبال تسری انتخابات الکترونیکی به همه انتخابات ها هستیم + فیلم

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: به دنبال تسری فرایندهای الکترونیک در همه انتخابات‌ها هستیم و امیدواریم با کار کارشناسی که بین وزارت کشور و شورای نگهبان شکل گرفته این موضوع ادامه داشته باشد.

بدنبال تسری انتخابات الکترونیکی به همه انتخابات ها هستیم + فیلم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز در آماری در ستاد انتخابات اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح در ۱۵ استان، ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۱هزار و ۵۱۰ شعبه در این مرحله فعال هستند، افزود: طبق بررسی و گزارش‌های رسیده تمامی گزارشات از ۲۲ حوزه انتخابیه تا کنون با مشکلی روبرو نبوده ایم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور  به اطلاعیه های این ستاد، عنوان کرد: تقاضا می‌شود در راستای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعات اولیه برای راگیری به شعب مراجعه کنند.

اسلامی خاطرنشان کرد: عکسدار بودن شناسنامه الزامی نبوده و شناسنامه‌های قدیمی که کد ملی ندارد قابل استفاده نیست و مدرک شناسایی حتما باید دارای کد ملی باشند. 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات در ۸ شعبه، نیازی به ثبت اثر انگشت رأی‌دهندگان نیست. 

وی عنوان کرد: واجدین شرایط رأی‌دهی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ و قبل از آن هستند که تعداد آنها ۲۲۸ هزار نفر را شامل می‌شوند.

اسلامی با اشاره به اینکه استقبال مردم در استفاده از دستگاه‌های الکترونیک خوب بوده است، اظهارداشت: به دنبال تسری فرایندهای الکترونیک در همه انتخابات ها هستیم و امیدواریم با کار کارشناسی که بین وزارت کشور و شورای نگهبان شکل گرفته این موضوع ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه