English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی را افزایش خواهد یافت

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه با مشارکت مردم، اشتباهات و سوگیری تصمیم گیری ها کاهش پیدا می کند، بیان کرد: با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی برای حل مسائل کشور افزایش خواهد یافت.

به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی را افزایش خواهد یافت

علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، اظهار داشت: به واقع در فضای مشارکت فرصت برای کاهش تعارضات اجتماعی و افزایش وحدت اجتماعی فراهم می شود، فرصت احساس نیاز به یکدیگر و افزایش هماهنگی و بهره وری شکل می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه با مشارکت مردم، اشتباهات و سوگیری تصمیم گیری ها کاهش پیدا می کند، بیان کرد: با به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی کارآمدی برای حل مسائل کشور افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

بابایی در ادامه با اشاره به تشکیل مجلس و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم، گفت: مجلس می تواند با تصویب قوانین اقتصادی، اجتماعی و تصویب قوانین در سایر شئونات ریل گذاری مناسبی برای حرکت کشور باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال مجلس یازدهم با تصویب قوانینی همچون جهش تولید مسکن، جهش تولید دانش بنیان، تامنی منابع تولید، افزایش حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه، رتبه بندی معلمان و بسیاری از این دست قوانین، به خوبی راهکارهای لازم را برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم به دولت ارائه داده است تا برداشت دقیق از مطالبات مردم در کشور صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه