English

معاون رئیس جمهور:

معدود افرادی در ایران داریم که می‌خواهند صهیونیست‌ها را تطهیر کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز داشت: دستیار ویژه رئیس جمهور آمریکا در وزارت آموزش و پرورش استعفا می‌دهد و می‌گوید نمی‌تواند در دولتی کار کند که نسل‌کشی می‌کند، اما در ایران معدود افرادی داریم که می‌خواهند صهیونیست‌ها را تطهیر کنند.

 معدود افرادی در ایران داریم که می‌خواهند صهیونیست‌ها را تطهیر کنند
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمحمد حسینی در آئین گرامیداشت شهدای حمله تروریستی کرمان و شهدای بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر اظهار داشت: برخی از سردمداران غرب، وزرای خارجه و چهره‌های معروف آنها امروز در مقابل کشته و شهید شدن ده‌ها انسان و کودک در غزه ساکت هستند و گویی هیچ اتفاقی نیفتاده، این ماهیت پلید دروغگویان است که چهره آنها برای مردم روشن شده است.

وی افزود: حتی برخی درباره حادثه تروریستی کرمان هم حاضر نیستند بیایند آن را محکوم کنند بلکه جنایت‌های صهیونیست‌ها را تطهیر می‌کنند و منزه جلوه می‌دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: دستیار ویژه رئیس جمهور آمریکا در وزارت آموزش و پرورش استعفا می‌دهد و می‌گوید نمی‌تواند در دولتی کار کند که نسل‌کشی می‌کند، اما در ایران معدود افرادی داریم که می‌خواهند صهیونیست‌ها را تطهیر کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور باور و ایمان راسخ، ارتباط و راز و نیاز با خدا، اهل مناجات بودن، اخلاق نیک و پسندیده، خوشروئی، دوری از تهمت و تحقیر دیگران، استغفار و دوری از منکرات و انجام واجبات را از ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد و بیان کرد: ما با شهیدان زندگی کردیم، اما از این قافله جا ماندیم و آنها اوج گرفتند و سبکبال رفتند و امروز نسبت به این شهدا وظیفه داریم‌.

حسینی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای این حادثه، گفت: در محافل گرامیداشت شهدا باید با ابعاد شخصیتی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و رمز و راز محبوبیتش بپردازیم، محبوبیتی که تمام شدنی نیست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک روستازاده بود و در یک خانواده فقیر و محروم بزرگ شد و به خاطر تزکیه همواره در حال رشد و پویایی بود، ادامه داد: شهید سلیمانی از روستا و شهر خودش فراتر رفت و از سال ۱۳۵۵ در دیدار با امام راحل تحولی در زندگی وی حاصل شد و بعد از پیروزی انقلاب با روحیه و شهامتی که داشت، به سپاه پاسداران پیوست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این شهید سرافراز جوانان و نوجوانان زیادی را در چگونگی رویایی با دشمن آموزش داد و پس از ورود به جنگ و جبهه‌ها، در مقابله با اشرار و تامین امنیت کشور پیشگام بود و از سال ۱۳۷۶ فرمانده سپاه قدس شد.

حسینی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت امروز امیدش به سپاه قدس است و اگر امثال سردار همدانی و سردار سلیمانی نبود، جبهه مقاومت به این جایگاه نمی‌رسید، تاکید کرد: زمانی مردم مظلوم فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها با سنگ از خودشان دفاع می‌کردند، اما طبق فرموده رهبر حکیم انقلاب، سردار دلها دست فلسطینی‌ها را پر کرد.

وی با اشاره اینکه تعداد شهدای غزه به مرز ۲۳ هزار نفر رسیده است، افزود: داعش اگر ادعای مسلمانی دارد، چرا به کمک غزه نمی‌رود، در حالی‌که در غزه جنایات جنگی رقم می‌خورد و به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند، آنها در همان زمینی بازی می‌کنند که آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کودکان، نوجوانان و فرزندان ما با عشق سردار دلها و فرهنگ ایثار، فداکاری، شجاعت، شهامت، عزت، عدالت و عقلانیت، استقلال و آزادی بزرگ شدند و سران کفر نمی‌توانند به این فرهنگ سیطره پیدا کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم به قدرت سردار سلیمانی اذعان دارند، یادآور شد: یادگاران جنگ همچون سردار همدانی و جوان رعنایی همچون شهید حججی داعش را از سر راه برداشتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ساماندهی جبهه‌ مقاومت، نیروهای مردمی سوریه، حزب الله، لشگر زینبیون و فاطمیون و حشد الشعب را از اقدامات مهم سردار دلها برشمرد و گفت: سردار سلیمانی در کنار این اقدامات در کوچکترین مسائل زندگی نیز مراقبت می‌کرد و تعامل و ارتباط خوبی با خانواده‌ها و فرزندان شهدا داشت و به مسائل فرهنگی و هنری اهتمام می‌ورزید.

حسینی با بیان اینکه سردار سلیمانی در عملیات‌های سخت و دشوار ذکر یا زهرا(س) بر لبش جاری بود، بیان کرد: وقتی سردار دلها به شهادت رسید، در جای جای دنیا حماسه و هنگامه‌ای برپا شد و چون عشق به مردم داشت، مردم نیز متقابلا دوستی، محبت و عشق خود را به او نشان دادند و تشییع پیکر وی ماندگار شد.

به گفته وی؛ هنوز هم این علاقه وجود دارد و خانواده سلطانی‌نژاد با ۹ شهید در کرمان علاقه خود را به سردار دلها ابراز داشتند و این ویژگی‌های ارزنده‌ شهدا و سردار سلیمانی را باید اسوه و الگوی خود قرار دهیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه همچنان نبرد تاریخی بین حق و باطل وجود داشته و دارد، تاکید کرد: برای تداوم راه شهدا، تحقق آرمان‌های آنها و پاسداری از انقلاب و اسلام، باید حضور گسترده در انتخابات یازدهم اسفندماه داشته باشیم و حماسه باشکوهی را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه