English

رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر عنوان کرد؛

گرامیداشت هفته مقام زن با نگاه مقاومت است/ بانوان تاثیرگذار با رای مردم انتخاب می شوند

رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر گفت: امسال هفته مقام زن با محوریت مقاومت خواهد بود و بانوان تاثیرگذار با رای مردم درنهایت انتخاب می‌شوند.

گرامیداشت هفته مقام زن با نگاه مقاومت است/ بانوان تاثیرگذار با رای مردم انتخاب می شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، انسیه خزعلی روز سه شنبه در نشست خبری دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار ، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ، گفت: زنان غزه شیر زنی را به اوج رسانده و ثابت کردند با اتکال به خداوند می توان در برابر سختی ها ایستاد و از پای نیفتاد.

رییس ستاد بزرگداشت مقام هفته زن و روز مادر با برشماری برنامه‌های این هفته اظهار کرد: برنامه، با نگاه مقاومت است و روزها را از روز ولادت حضرت زهرا (س) شروع کردیم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فردا چهارشنبه نخستین روز آن است که به ترتیب روزهای هفته به صورت زیر نامگذاری شده است: چهارشنبه: زن، بیداری، مقاومت و مکتب شهید سلیمانی، پنجشنبه: زن معنویت عفاف و هویت ایرانی اسلامی، جمعه: زن خانواده مهدوی نفش مادری و فرزند پروری، شنبه: زن، علم،  پژوهش و فرهنگ، یکشنبه: زن، مشارکت اجتماعی و نقش موثر در حکمرانی، دوشنبه: زن، خودباوری، تاثیرگذاری و تحول اجتماعی و سه شنبه: زن، سلامت، ورزش، بهداشت و نشاط.

وی ادامه داد: در استان‌ها بانوان تاثیرگذار تا عردا می‌توانند در ۸ کارگروه علمی پژوهشی و فناوری؛ سیاستگذاری؛ رسانه؛ اقتصاد و کار آفرینی؛ تعلیم و تربیت؛ فرهنگ ؛ و هنر، ورزش و سلامت ثبت نام کنند. در استان‌ها نخست پالایش کلی انجام می شود و سپس داوری توسط داوران انجام می‌گیرد. سپس افراد منتخب به رای مردم گذاشته می شود و در نهایت، افراد منتخب مردم به عنوان بانوان تاثیرگذار معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه