English

رئیس ستاد مرکزی اربعین:

طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۳ پنج میلیون زائر اربعین به عراق می‌روند

رئیس ستاد مرکزی اربعین ابراز داشت: طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۳ پنج میلیون زائر اربعین حسینی به عراق سفر خواهند کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۳ پنج میلیون زائر اربعین به عراق می‌روند
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمجید میراحمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز (دوشنبه) در حاشیه صد و بیست و یکمین جلسه اربعین حسینی با اشاره به تدوین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ اربعین حسینی، اظهار داشت: در سایه همکاری و همدلی مسؤولان عراقی و ایرانی اربعین سال ۱۴۰۲ به یاد ماندنی و رضایت‌بخش بود.

میراحمدی گفت: همکاری و تعامل وسیع‌تر با کشور عراق از اولویت‌های ستاد اربعین است و در آینده نزدیک مسئولین عراقی به کشورمان سفر خواهند کرد و مباحث مطرح شده در این جلسات بیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جلسات برنامه‌های اربعین برای سال ۱۴۰۳ تدوین خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۳ پنج میلیون زائر اربعین حسینی به عراق سفر خواهند کرد که باید برای خدمات به این زائران آمادگی داشته باشیم.

میراحمدی گفت: جلسه شورای راهبردی اربعین حسینی به ریاست رییس جمهور برگزار خواهد شد و سیاست‌های جدید اربعین حسینی برای سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رییس ستاد اربعین حسینی با اشاره به اقدامات فرهنگی گفت: طی گزارش ارائه شده در طی ۱۰ سال گذشته بیش از هزار کتاب و مقاله توسط شخصیت‌های فرهنگی منتشر شده است؛ همچنین امروز هفت جلد کتاب در حوزه اربعین رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه