English

نماینده کلیمیان در مجلس:

نتانیاهو با عواقب بدی مواجه خواهد شد

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: یهودیان سراسر جهان در اعتراض به حملات مداوم نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به غزه اعتراض می کنند و یهودیان در ایران برای ابراز همبستگی با فلسطینی ها به خیابان ها آمدند.

 نتانیاهو با عواقب بدی مواجه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، همایون سامیه نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی مجلس، رژیم صهیونیستی را به دلیل ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه به «وحشیگری و ظلم» متهم کرد. به گفته نجف آبادی، رهبر رژیم، نتانیاهو، با حمله به غزه تلاش می کند توجه را از اعتراضات علیه دولت خود منحرف کند. این پیشنهاد با این واقعیت پشتیبانی می شود که جوامع یهودی در سراسر جهان اعتراضاتی را علیه جنگ غزه ترتیب داده اند.

نجف آبادی ادامه داد: جامعه یهودی ایران 2600 سال است که در کشور زندگی می کنند و فقط نسبت به ایران میهن دوستی نشان داده اند. همچنین جامعه قبل از انقلاب دارای زندانیان سیاسی زیادی بوده است و در دوران جنگ تحمیلی نیز شهدا، جانبازان و اسرای زیادی فدای انقلاب شده‌اند.

نماینده کلیمیان در شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک مردم فلسطین در این جنگ پیروز شوند و بتوانند به خانه و سرزمین واقعی خود بازگردند. برای نشان دادن همبستگی با مردم غزه، طی مراسمی در کنیسه ای در یوسف آباد بیانیه ای قرائت شد و به دنبال آن راهپیمایی در خیابان منتهی به یوسف آباد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه