English

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

حمایت آمریکا نباشد پرونده رژیم صهیونیستی بسته می شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بایدن با آمدنش به اسرائیل درصد رساندن این پیام است که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد، اما در صورتی که این حمایت قطع شود حتما مردم منطقه و جریان‌های مقاومت توانایی سریعتر پایان دادن به پرونده‌ی رژیم صهیونیستی را دارند.

حمایت آمریکا نباشد پرونده رژیم صهیونیستی بسته می شود

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به حضور بایدن در سرزمین های اشغالی، اظهار داشت: آمریکا مهمترین حامی مالی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی است و بر اساس برخی آمارها آمریکا سالانه سه میلیارد دلار منابع مالی و تسلیحاتی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد.

وی افزود: اگر منابع و حمایت‌های ایالات متحده نباشد تا الان با مقاومت مردم فلسطین پرونده‌ی رژیم جعلی صهیونیستی پیچیده شده بود در عین حال آمریکایی‌ها با وجود جنایاتی که صهیونیست‌ها می‌کنند و برای همه‌ی دنیا عیان است اما ابایی از ادامه‌ی این حمایت‌ها نداشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از مطالبات اصلی الان این است که از کشورهایی که ارتباط نزدیکی با ایالات متحده دارند این کشور را نسبت به پرداخت پول مالیات پردازان آمریکایی به صهیونیست‌ها زنهار بدهند.

عمویی تصریح کرد: باید اشغالگری پایان پیدا کند و آن چیزی که حق مردم فلسطین هست به صورت واقعی به منصه‌ظهور برسد. یعنی اگه آمریکایی ها درصدد این هستند که جنگ به پایان برسد و همانطور که ایران و گروه های مقاومت را منع می کنند از حمایت خودشان نیز باید دست از حمایت یک طرفه بردارند.

وی تاکید کرد: بایدن با آمدنش به اسرائیل درصد رساندن این پیام است که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت خواهد کرد اما در صورتی که این حمایت قطع شود حتما مردم منطقه و جریان‌های مقاومت توانایی سریعتر پایان دادن به پرونده‌ی رژیم صهیونیستی را دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست در ایالات متحده توسط صهیونیست ها به گروگان گرفته شده است. در واقع این آمریکایی‌ها نیستند که تصمیم می گیرند بلکه این صهیونیست‌های آمریکایی هستند که برای آمریکا تصمیم می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
عکاس:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه