English

وزیر کشور در شیراز:

سرمایه‌گذاری خیرین در آبادانی منطقه بسیار تاثیرگذار است

وزیر کشور گفت: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند، چراکه با هم‌افزایی آنها و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌ها فراهم خواهد شد.

سرمایه‌گذاری خیرین در آبادانی منطقه بسیار تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی در سفر یکروزه خود به استان فارس به همراه استاندار و مدیران استانی در شهر لار، اظهار کرد: در سفر به شهرستان اوز، در کنار سرکشی به عزیزان زلزله‌زده، وضعیت خدمت‌رسانی را به‌صورت میدانی بررسی کردین و در جلسه ستاد بحران با حضور استاندار فارس حاضر شدم و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمندی تاکنون انجام شده است. البته مردم نیز خواسته‌هایی داشتند که با توجه به حجم آسیب به حدود ۶۰۰ خانوار، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

وزیر کشور افزود: در بعضی شهرستان‌های دیگر هم حاضر شدم و جلسات خوبی داشتیم. از جمله دیدار با علمای اهل سنت اوز داشتم که جلسه مفید و مؤثری بود و این عزیزان مثل همیشه با صفا و صمیمیت، همبستگی و وحدت خود را در منطقه با همه آموزه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و حمایت‌های خود را اظهار داشتند.

وحیدی ادامه داد: جلسه‌ای با خیرین و معتمدین شهرستان‌های لار و گراش نیز داشتیم؛ از مشخصات قابل ارزش در این منطقه وجود خیرین و معتمدینی است که اقدامات خوب و زیادی توسط آن‌ها انجام شده و برای ادامه کار نیز اعلام آمادگی کردند. البته خواسته‌هایی هم از دولت داشتند که حتما به آن‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری هم به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند که با هم‌افزایی خیرین و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌های این منطقه فراهم خواهد شد.

وزیر کشور در سفر روزه پنجشنبه خود به شهرستان‌های جنوبی استان فارس، ضمن بازدید از نقاط زلزله‌زده اوز، با علمای اهل سنت، خیرین و سرمایه‌گذاران این استان دیدار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه