English

معاونت رئیس جمهور در امور زنان:

نقش کلیدی اطلس زنان و خانواده در ارتقای عدالت اجتماعی حوزه بانوان

معاون هماهنگی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ابراز داشت: اطلس جامع زنان و خانواده، می تواند نقش کلیدی در حوزه برنامه‌ریزی، خدمت رسانی و ارتقای عدالت اجتماعی در حوزه زنان و خانواده ایفا کند.

نقش کلیدی اطلس زنان و خانواده در ارتقای عدالت اجتماعی حوزه بانوان

به گزارش خبرگزاری موج، لاله فرهنگ متین در نشست کمیته آمار بخشی زنان و خانواده که در محل این معاونت برگزار شد اظهار کرد: اطلس جامع زنان و خانواده، می‌تواند نقش کلیدی در حوزه برنامه ریزی، خدمت رسانی و ارتقای عدالت اجتماعی در حوزه زنان و خانواده ایفا کند.

فرهنگ متین افزود: در تنظیم متغییرهای شاخص‌های عدالت جنسیتی، سه دسته شاخص‌های بین المللی، اسناد بالادستی و برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی این معاونت لحاظ شده است.

وی همچنین گزارش جامعی از روند تدوین اطلس ملی زنان و خانواده، همچنین سالنامه آماری زنان و خانواده با فصول متنوعی از جمله شاخص های عملکردی ویژه معاونت و افتخارات زنان و... ارائه کرد.

در حاشیه این نشست که با حضور دکتر انسیه خزعلی؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و نمایندگانی از مرکز آمار ایران، سازمان برنامه و بودجه و اساتید حوزه آمار و شاخص‌های جنسیتی برگزارشد، فاز نخست داشبورد مدیریت آمار که قابلیت دیداری سازی متغیرهای متنوع آماری به صورت یکپارچه و هم زمان دارد را، رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه