English

درآمدوهزینه‌ صنعت ورزش همخوانی ندارد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس از انعقاد قراردادهای میلیاردی باشگاه‌های فوتبال با ورزشکاران انتقاد کرد و گفت: مبالغ کلان مطرح شده در قراردادهای بازیکنان عرصه ورزش را دچار حاشیه می‌کند.

درآمدوهزینه‌ صنعت ورزش همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، سید فرید موسوی ضمن انتقاد از عقد قراردادهای میلیاردی باشگاه‌های فوتبال با ورزشکاران گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، انعقاد قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها موجب ایجاد چالش و مشکل برای باشگاه‌های فوتبال و ورزشکاران خواهد شد؛ ضمن آنکه به دلیل همخوانی نداشتن درآمدها و هزینه‌ها در صنعت ورزش کشور، این عرصه نیازمند ساماندهی امور است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبالغ کلان مطرح شده در قراردادهای بازیکنان عرصه ورزش را دچار حاشیه می‌کند، ادامه داد: طرح چنین موضوعاتی نتیجه خاصی برای جامعه و عرصه ورزش نخواهد داشت، لذا باید با اتخاذ سازوکار دقیق و سیاست‌های درست از بروز مشکل در آینده ورزش کشور جلوگیری شود.

موسوی با تاکید بر اینکه احتمال ناتوانی پرداخت مبالغ میلیادری توسط باشگاه‌های فوتبال به بازیکنان وجود دارد، تصریح کرد: برخی باشگاه‌ها در سال گذشته اقدام به هزینه‌های نجومی به‌منظور جذب بازیکن کرده‌اند ولی در سال جاری نتوانستند بودجه این امر را تأمین کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی ضمن اشاره به اینکه عرصه فوتبال داخلی طی چند سال گذشته با رشد مواجه بوده است، افزود: البته در این میان تجربه سال‌های گذشته نیز نشان داده بازیکن‌هایی که قراردادهای طلایی انعقاد می‌کنند کارآمدی خاصی در لیگ نداشته و نتوانستند برای باشگاه ورزشی خود دستاورد مناسبی را رقم بزنند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان باشگاه‌ها باید توضیح دهند چطور رقم‌های نجومی قراردادها را تأمین خواهند کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه باید گفت که در نظام باشگاه داری کشورمان با ضعف جدی مواجه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه