English

رئیس امور بین الملل وزارت دفاع:

خرید تسلیحات از ایران بیانگر دانش ایران در عرصه بین‌المللی است

سردار سرتیپ قلندری گفت: وقتی صحبت از درخواست دیگر کشورها برای خرید تسلیحات از ایران می‌شود در واقع این بیانگر تبلور دانش جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل است.

خرید تسلیحات از ایران بیانگر دانش ایران در عرصه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس امور بین الملل وزارت دفاع در نشست دیپلماسی علم و فناوری در هندسه نظم جهانی قدرت با اشاره به اهمیت علم و فناوری در دین مبین اسلام افزود: در چارچوب رویکرد اسلام به هیچ وجه نمی‌توان علم و فناوری را از دایره قدرت خارج ساخت؛ چراکه مبانی دینی مکتب اسلام توجه خاصی به حوزه دست یابی به علم و دانش افزایی دارد.

سردار قلندری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دست یابی به علم و فناوری گفت: همواره موضوعات و مباحث علمی در صدر مطالبات و توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشته و سابقه توجه خاص به اینگونه مباحث در منظر ایشان به چند دهه قبل برمی گردد.

رئیس امور بین الملل وزارت دفاع افزود: نگاه ترسیمی فرمانده معظم کل قوا در حوزه بیانیه گام دوم که به بحث تمدن سازی اشاره می شود، در واقع بر اهمیت حرکت جهشی به سوی علم و دانش تاکید دارد؛ چراکه بدون تفوق علمی و رسیدن به مرجعیت قدرت نمی‌توان تمدن ساز شد.

قلندری تصریح کرد: استفاده از دانش دیگران یکی از راه‌های تسریع جهش علمی است و ما بفرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی از شاگردی کردن ابایی نداریم اما از شاگرد ماندن نیز استقبال نمی‌کنیم از این‌رو یکی از راه‌هکارها استفاده از ابزار دیپلماسی است.

رئیس امور بین الملل وزارت دفاع با بیان اینکه صنایع دفاعی امروز هم پیشرو و هم پیشران است، چون در لبه فن آوری پیشرفت قرار دارد، افزود: مسلما رسیدن به علم و فناوری جایگاه و سطح جمهوری اسلامی را در عرصه بین‌المللی تغییر می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه